کشف 4 فقره سرقت منزل

به گزارش مجله تور مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری یک دزد منزل و کشف 4 فقره سرقت به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال اطلاع داد و گفت: دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار واقع شده است.

کشف 4 فقره سرقت منزل

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پلیس، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: هفدهم آبان ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل و دستگیری یک دزد به اسم عزیز در کلانتری 156 افسریه تشکیل شد و پس از ارجاع پرونده به دادیاری دادسرای ناحیه 15 تهران با دستور قضائی متهم برای رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس آگاهی نهاده شد.

وی بیان نمود: متهم قصد داشت یک دستگاه تلویزیون را از منزلی سرقت کند که با توجه به صدا درآمدن آژیر غافلگیر می گردد و قصد فرار را از روی دیوار را داشته که پیروز به فرار نشده و توسط اهالی دستگیر شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی بیان کرد: با وصول پرونده به پایگاه ششم از متهم تحقیق شد که تنها به سرقت از ساختمان محل دستگیری اعتراف و بیان نمود از روی دیوار وارد ساختمان شده و قصد ربودن اموال شاکی را داشته که به خاطر صدای آژیر خطر دستگیر شده است.

این مقام انتظامی اضافه نمود: کارآگاهان که پیروز شده بودند ردپای عزیز را در چند سرقت اخیر کشف نمایند، متهم را تحت تحقیقات تکمیلی قرار دادند و به ناچار متهم به 4 فقره سرقت دیگر در سطح حوزه معترف شد و گفت سرقت ها را از منازل قدیمی و با سیروس انجام داده و اموال را به اشخاص عبوری در محدوده خیابان امام حسین فروخته است.

سرهنگ کنجوریان با اشاره به اینکه با اعتراف عزیز به بزه انتسابی کارآگاهان شناسایی همدست وی در دستور کار واقع شده است، در سرانجام گفت: با دستور قضائی متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1318

به "کشف 4 فقره سرقت منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 4 فقره سرقت منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید