کونته وادار به لغو تمرینات فوق العاده تیم ملی ایتالیا شد

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در واکنش به حمایت نشدنش از سوی مقامات فدراسیون فوتبال این کشور، تمریناتی را که برای ارتقای سطح آمادگی لاجوردی پوشان در نظر داشت، لغو کرد.

کونته وادار به لغو تمرینات فوق العاده تیم ملی ایتالیا شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه سازمان لیگ فوتبال ایتالیا تعدادی از بازیکنان ملی پوش این کشور را به خاطر برنامه فشرده تیم های باشگاهی شان از حضور در اردوی آتزوری معاف کرد، آنتونیو کونته سرمربی لاجوردی پوشان نیز برنامه تمرینات فوق العاده این تیم را لغو کرد.

ایده برگزاری اردو های تمرینی فوق العاده برای تیم ملی ایتالیا در فواصل زمانی منظم یکی از اولین و پرطرفدارترین برنامه هایی بود که سرمربی پیشین یوونتوس در بدو ورودش به نیمکت آتزوری ارائه و برای عملی کردن آن کوشش و مقاومت زیادی هم انجام داد. با این حال باشگاه های ایتالیایی نسبت به همکاری با کونته تمایل زیادی نشان نمی دهند و حاضر نیستند بیش از آن زمانی که فیفا آنها را ملزم می نماید، بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار تیم ملی ایتالیا قرار دهند.

به گزارش شبکه کالچونیوز 24 ایتالیا، اکنون دامنه اختلافات کونته با باشگاه های ایتالیایی به بیش از هر زمان دیگری رسیده تا جایی که او ترجیح داده است دست از برنامه قبلی اش بکشد. این شبکه گزارش نموده است که سازمان لیگ فوتبال ایتالیا تعدادی از بازیکنان ملی پوشی را که تیم های باشگاهی شان در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا شرکت دارند، از حضور در اردوهای فوق العاده آتزوری معاف و این موضوع کاسه صبر کونته را لبریز نموده است.

از قرار معلوم سازمان لیگ فوتبال ایتالیا بازیکنان ملی پوش تیم های یوونتوس، رم، فیورنتینا، ناپولی و لاتزیو را از شرکت در برنامه های فوق العاده کونته معاف نموده که این موضوع سبب محدود شدن تعداد بازیکنانی است که می توانند در تمرینات آتزوری شرکت نمایند و او هم ترجیح داده است که دیگر با باشگاه های کشورش برای آزاد گذاشتن بازیکنان ملی پوش شان نجنگد.

عدم همکاری مقامات فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایتالیا و نیز باشگاه های این کشور با کونته در فاصله چند ماه به شروع یورو 2016، احتمال کناره گیری بازیکن پیشین یوونتوس از سمت خود در انتها جام ملت های اروپا، موضوعی را که پیش از این چندین رسانه ایتالیایی به آن اشاره داشته اند، افزایش می دهد.

35

منبع: تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 545

به "کونته وادار به لغو تمرینات فوق العاده تیم ملی ایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته وادار به لغو تمرینات فوق العاده تیم ملی ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید