گل محمدی: با وجود همه مسائل بازیکنانم خوب بودند

به گزارش مجله تور مالزی، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل نساجی در نشست خبری گفت: نتیجه بازی آن چیزی بود که دنبالش بودیم. هدف اصلی ما، گرفتن سه امتیاز این بازی بود و خدا را شکر این اتفاق رخ داد. بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه هشت مسابقه دو گل به ثمر رساندیم و توانستیم دو گل خوب بزنیم که برای ما شروع خوبی بود. البته در ادامه، روی صحنه ای که نباید تیم ما آنطور گل بخورد، گل راحتی را دریافت کردیم. بازی در مجموع خوب بود و در نیمه دوم هم با پرس از زمین حریف، کار کردیم.

گل محمدی: با وجود همه مسائل بازیکنانم خوب بودند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام نمود: نساجی تیمی است که اگر به آنها فضا بدهیم، می تواند خیلی خوب بازی کند و از فضاها به خوبی استفاده می کند. ما تا توانستیم این فضاها را از حریف گرفتیم تا نتوانند با بازیسازی به دروازه ما نزدیک شوند. استراتژی خوبی بود که بچه ها خیلی خوب این کار را انجام دادند و علیرغم سنگینی مسابقه پرس جلوی خوبی را به خصوص در نیمه دوم شاهد بودیم.

گل محمدی یادآور شد: بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند و علیرغم همه سختی هایی که تا حالا کشیدند، توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و تک تک بازیکنانی که اکنون در پرسپولیس بازی می کنند، همه بازیکنانی باغیرت و باعث افتخار همه ما هستند. از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم و این برد را هم به همه هواداران خوب مان هدیه می کنیم. نیم فصل دوم راحت نیست و بازی ها خیلی فشرده و سخت پیگیری می شوند. باید بتوانیم خیلی خوب خودمان را ریکاوری کنیم و از نظر ذهنی برای بازی های بعدی آماده شویم.

وی درباره قضاوت داوری مسابقه گفت: آقای مهدوی از داوران خوب ماست و در مجموع تیم داوری، قضاوت خوبی را به نمایش گذاشتند. صحنه های زیادی به دلیل درگیرانه بودن دو تیم، در بازی بود که قضاوت سخت بود، اما در مجموع به نظرم قضاوت خوبی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب رامین رضاییان و اینکه چقدر در فرایند تیمش تأثیرگذار خواهد بود، گفت: رامین بازیکنی است که می تواند انرژی خوبی به تیم ما بدهد و امیدوارم بهترین فرم خودش را به نمایش بگذارد. فکر می کنم یک ماه تا 40 روز به دلیل مشکلاتی که در قطر داشت، از مسابقه دور بوده و باید خودش را خیلی زود آماده مسابقات لیگ کند. راه خیلی سختی در پیش دارد و باید خیلی تلاش کند و زحمت بکشد تا به فرم خوب برگردد. هنوز تمرینی با او نداشتیم تا شرایطش را ببینیم، اما فکر می کنم شرایط خوبی داشته باشد. چون او بازیکنی حرفه ای است و با اینکه از مسابقات دور بوده، اما تمرینات اختصاصی داشته و حتماً توانسته خودش را در فرم مطلوب نگه دارد.

گل محمدی درباره عملکرد دو بازیکن خارجی اش گفت: هر دو بازیکن جوان و آینده دار هستند که امروز از هر دوی آنها استفاده کردیم. با اینکه بازی سخت و حساسی هم بود، اما آنها عملکرد خوبی داشتند. با این حال هر چقدر آنها با تجربه تر شوند، بیشتر برای ما مثمر ثمر خواهند بود.

منبع: فرارو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1963

به "گل محمدی: با وجود همه مسائل بازیکنانم خوب بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: با وجود همه مسائل بازیکنانم خوب بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید