آماده شدن محلی برای احداث مسکن محرومان

به گزارش مجله تور مالزی، به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد تمام فرمانداران استان باید محلی برای ساخت منازل محرومان و کسانی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند آماده کنند.

آماده شدن محلی برای احداث مسکن محرومان

سید علی احمدزاده در حاشیه اجرای طرح سامد گفت: با مشارکت مجلس و بنیاد مستضعفان 12 هزار واحد مسکونی در استان برای محرومان و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند ساخته می شود تا خانواده ها را از فقر مطلق نجات دهیم.

او یادآور شد: دستور دادیم فرماندار گچساران و مدیرکل بهزیستی استان به مورد خاصی که از طریق سامانه سامد مطرح شد ویژه رسیدگی و همه امکانات زندگی در اختیار آنها قرار گیرد.

استاندار در خصوص منازل سازمانی اداره کل راه و شهرسازی هم می گوید: تمام افرادی که مازاد بر زمان مقرر در منازل مسکونی راه و شهرسازی هستند در فرصت یک ماهه باید تخلیه شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه افرادی که بالاتر از زمان مشخص شده در منازل مسکونی هستند جابه جا شوند، گفت: چرا یک نفر باید 18 سال از این منازل استفاده کند اما برخی ها پشت نوبت باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از طریق سامانه سامد و ارتباط با مردم پیگیر شرایط آسفالت جاده چاهن در منطقه محروم زیلایی شد.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2100

به "آماده شدن محلی برای احداث مسکن محرومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده شدن محلی برای احداث مسکن محرومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید