استراماچونی: کار خوبم در ایران سبب شده توجهات به من جلب گردد، فرصت سرمربیگری در رده ملی را داشتم

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی پبشین تیم فوتبال استقلال می گوید که پیش از این پیشنهاد مربیگری در رده ملی را دریافت اما آن را رد نموده است.

استراماچونی: کار خوبم در ایران سبب شده توجهات به من جلب گردد، فرصت سرمربیگری در رده ملی را داشتم

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، آندره آ استراماچونی که تجربه کوتاه مدتی از سرمربیگری در استقلال و فوتبال ایران دارد، در گفت وگو با پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا در پاسخ به این پرسش که آیا این درست است که پیشنهادهایی از قطر و چین دریافت نموده اید؟ گفت: از این حیث شما خیلی قدرتمند هستید و از اخبار به خوبی آگاه می شوید. از دید حرفه ای نمی توانم این را تکذیب کنم، چون پیشنهادهایی هست. قطعاً کار خوبم در ایران و آسیا سبب شده تا توجهات به من جلب گردد و همین پیشنهادهایی را از جامعه ها و کشورهایی برایم به ارمغان آورده که احتمالاً نمی دانستم که چنین جاهایی وجود دارد. پس از نتایجی که در ایران کسب کردیم، ممکن است در دفتر یادداشت بعضی باشگاه ها قرار بگیریم که در پی تغییر هستند. به همین دلیل به خودم افتخار می کنم اما احتیاجی هم نیست درباره این پیشنهادها نظری بدهم. این چیزی است که در چند روز آینده روشن خواهد شد.

سرمربی پیشین اینتر بعلاوه درباره اینکه آیا در آینده علاقه مند است در رده ملی سرمربیگری کند، گفت: صادقانه باید بگویم که پیش از این فرصت سرمربیگری در رده ملی را داشتم. نمی دانم که خوب کار نموده ام یا نه اما حالا به مربیگری در رده باشگاهی فکر می کنم. من هنوز جوان هستم و فکر می کنم هنوز می توانم مهارت های اندکم در مربیگری را در طول هفته به کار بگیرم. در کنار این، مربیگری تیم ملی احتیاج به داشتن شناخت عالی از آن کشور دارد. گاهی اوقات شما پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی X را دریافت می کنید اما حتی شناخت خوبی از لیگ آن کشور ندارید، که این از دید من خوب نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1653

به "استراماچونی: کار خوبم در ایران سبب شده توجهات به من جلب گردد، فرصت سرمربیگری در رده ملی را داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: کار خوبم در ایران سبب شده توجهات به من جلب گردد، فرصت سرمربیگری در رده ملی را داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید