تور ایتالیا: ایتالیا قهرمان والیبال اروپا شد

به گزارش مجله تور مالزی، تیم ملی والیبال ایتالیا با پیروزی در فینال رقابت های اروپایی، به مدال طلا دست یافت.

تور ایتالیا: ایتالیا قهرمان والیبال اروپا شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات فینال رقابت های والیبال قهرمانی اروپا 2021 برگزار گردید که دو تیم ایتالیا و اسلوونی به مصاف هم رفتند و تیم والیبال ایتالیا در یک بازی مهیج پیروز شد با نتیجه 3 بر 2 اسلوونی را شکست دهد و قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

ملاقات فینال قهرمانی اروپا در پنج ست و به ترتیب با نتایج 22 بر 25، 25 بر 20، 20 بر 25، 25 بر 20 و 15 بر 11 به سود ایتالیا سرانجام یافت. با این پیروزی والیبال ایتالیا به مدال طلای این مسابقات دست یافت و اسلوونی نقره گرفت. در سرانجام این بازی لاویا از ایتالیا با کسب 21 امتیاز، برترین بازیکن زمین نام گرفت.

در ملاقات رده بندی، دو تیم لهستان و صربستان به مصاف هم رفتند و تیم والیبال لهستان با پیروزی قاطع 3 بر صفر مدال برنز این رقابت ها را به دست آورد.

ملاقات لهستان و صربستان در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 22 به سود لهستان سرانجام یافت تا شاگردان هینن پس از عدم پیروزیت در المپیک دست خالی از این رقابت ها باز نگردند. در سرانجام این رقابت لئون از تیم ملی والیبال لهستان با کسب 14 امتیاز، برترین بازیکن زمین شد.

رده بندی نهایی رقابتهای والیبال قهرمانی اروپا 2021 :

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1753

به "تور ایتالیا: ایتالیا قهرمان والیبال اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: ایتالیا قهرمان والیبال اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید