بازسازی و طراحی خانه ای مدرن در کیف اکراین سایر مقالات

به گزارش مجله تور مالزی، پروژه ای که امروز میخواهیم در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون منزل خانه ای در کیف اکراین میباشد . این خانه یکی از مدرن ترین و مجذوب کننده ترین طرح ها در سال 2015 میباشد . بازسازی و دکوراسیون داخلی این خانه 200 متر مربعی را باهم آنالیز میکنیم .

بازسازی و طراحی خانه ای مدرن در کیف اکراین سایر مقالات

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

کارایی ، تقسیم بندی عملنمودها و استفاده حداکثری از نور طبیعی و جاگذاری صحیح منابع نوری مصنوعی ، اصولی بود که به وسیله تیم معماری این پروژه در هنگام طراحی این آپارتمان به آنها توجه شده بود .

این خانه بنا بر درخواست مشتری از اتاق ها و سرویس و حمام های زیاد تشکیل شده است ، اما طراحی این اتاق ها به گونه ای بوده است که ضمن ایجاد اتاق هایی عظیم و مورد احتیاج اعضای این خانه ، فضای داخلی که شامل یک نشمین عظیم ، یک آشپزخانه و سالن غذاخوری مناسب است در سالنی عظیم قرار بگیرد و احساس سبکی و آزادی فضای باز را حفظ کند .

برای دستیابی به فضایی مطلوب در بازسازی ساختمان ، معمار این پروژه برای افزایش فضا ها ، از ایجاد راهروهایی طولانی و بدون استفاده دوری کرد و چینش این اتاق ها و سرویس ها به گونه ای بوده است که در کنار یکدیگر و ضمن حفظ حریم هر قسمت ، در بهینه کردن فضای داخلی خوب عمل کند .استفاده از پارتیشن های سبک باعث انعطاف پذیر تر شدن فضاها میشود .

این خانه که از سه اتاق خواب که دو اتاق خواب مخصوص بچه ها با یک سرویس و حمام مشترک در بین این دو اتاق و یک اتاق خواب اصلی که مخصوص والدین است به همراه یک سرویس و حمام عظیم جداگانه در داخل این فضا و هم چنین یک اتاق مخصوص برای رختکن و کمد های لباسها در این اتاق خواب ایجاد شده است . این اتاق که پنجره هایی سرتاسری و پانوراما ، روشنایی آن را تامین میکنند .

استفاده از مبلمانی کم در این محیط ، این اتاق را در بازسازی منزل وسیع نموده است . یک تخت خواب دو نفره به همراه دو میز در کنار آن و یک جایگاه راحتی چرم مشکی رنگ تمام مبلمان داخل این اتاق را شکل میدهد . هم چنین سرویس و حمامی که در اینجا هست هم در فضایی کاملا سفید با دیوار هایی پوشیده از تخته های چوبی که منابع نوری و روشنایی در پشت تعدادی از این تخته ها ضمن حفظ ایمنی برقی در این قسمت ، روشنایی این محیط را هم تامین میکند .

متریال ها و رنگ های استفاده شده در این خانه هم ترکیبی از عناصر چوبی در قسمتی از سطوح و مبلمان است و بغیر از آن تمام دیوار ها ، سقف و کف این خانه به رنگ سفید خالص در آمده است به جز یک استثنا که در اتاق خواب بچه ها است و به علت جنب و جوش بیشتر بچه ها و راه رفتن مداوم آنها در اتاق هایشان از پارکت چوبی نرم برای کف این دو اتاق خواب استفاده شده است .

اما اگر نگاهی به سالن اصلی این خانه بیندازیم با طیف وسیعی از رنگ سفید روبرو خواهیم شد که در دیوار ها و سقف و سرامیک های کف این قسمت نشسته است .

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه هم همه به رنگ سفید در آمده اند بغیر از یک پیشخوان چوبی و چهار میز سفید رنگ که فضای غذاخوری را شکل داده است . هم چنین یک فضای غذاخوری دیگر هم در گوشه ای از سالن با قرار دادن یک میز گرد و شش جایگاه سفید دور آن در این خانه ایجاد شده است .

در فضای نشمین بر روی دیوار و روبروی کاناپه های راحتی که در آنجا واقع شده است ، پانل هایی چوبی در زیر سقف و پانل هایی سیاه رنگ در زیر آن که هم تلویزیون در روی آن نصب شده است و هم شومینه خانه در آنجا واقع شده است و ترکیب این رنگ سیاه و چوب بکار رفته ، هارمونی فضایی مجذوب کننده و دیدنی ای را برای فضای نشیمن ایجاد نموده است . هم چنین نورپردازی سقفی خطی و ریتمی ضمن افزایش زیبایی این فضا ، نور این قسمت را تامین میکند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1717

به "بازسازی و طراحی خانه ای مدرن در کیف اکراین سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و طراحی خانه ای مدرن در کیف اکراین سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید