تئوری جنون آمیز زن دیوانه درست از آب عایدی!

به گزارش مجله تور مالزی، طرفداران فوتبال به این نتیجه رسیده اند که احتمالا اینی آلوکو درباره پیشنهاد منچسترسیتی برای دکلان رایس راست گفته و سیتی اصلا قصد جذب این بازیکن را نداشته است.

تئوری جنون آمیز زن دیوانه درست از آب عایدی!

بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس در یک اظهارنظر جنجالی گفته بود که سیتی اصلا قصد خرید دکلان رایس را ندارد وبه این علت برای جذب این بازیکن پیشنهاد داده که میکل آرتتا، مربی آرسنال، در پشت پرده از پپ گواردیولا خواسته این کار را بکند.

با پیشنهاد 90 میلیون پوندی که سیتی برای این بازیکن داد و از طرف وستهم رد شد، مدیران آرسنال هم به حرکت افتادند و یک پیشنهاد 105 میلیون پوندی نو برای کاپیتان وستهم ارائه کردند.

خیلی ها ابتدا به این حرف آلوکو خندیدند و به او لقب دیوانه را دادند اما وقتی سیتی فقط یک پیشنهاد برای رایس داد و بعد از کورس جذب او کنار کشید، همه متعجب شدند و خیلی ها به این فکر افتادند که حرف او درست بوده است.

یکی از طرفداران در شبکه های اجتماعی نوشت: آره، اینی آلوکو حق داشت. بهش لقب زن دیوانه را دادند. نفر دوم تاکید نمود: اینی آلوکو. او می دانست دارد چه می گوید و نفر سوم تایید کرد: اینی آلوکو حق داشت اما شماها نمی خواستید حرفش را بشنوید.

یکی دیگر از طرفداران نوشت: می گردد یک کم برای اینی آلوکو احترام قایل شویم؟ چون به نظر می رسد بعد از همه این ها، او حق داشته است و پنجمی شگفت زده نوشت: ای خدا، اینی آلوکو راست می گفت.

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2216

به "تئوری جنون آمیز زن دیوانه درست از آب عایدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئوری جنون آمیز زن دیوانه درست از آب عایدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید