تمجید تمام قد روزنامه پرتغالی از طارمی

به گزارش مجله تور مالزی، روزنامه معتبر پرتغالی ها در مورد اُ کلاسیکو لیگ پرتغال و نقش مهم طارمی در تیم پورتو برای پیروزی در این مسابقه سنتی مقابل بنفیکا نوشت.

تمجید تمام قد روزنامه پرتغالی از طارمی

به گزارش خبرنگاران، پنجشنبه شب ملاقات حساس و مهم اُ کلاسیکو بین بنفیکا و پورتو برگزار می گردد و تیم پورتو میخواهد با درخشش طارمی در این مسابقه به پیروزی دست یابد تا بتواند فشاری عظیم روی صدرنشین لیگ بیاورد.

روزنامه معتبر آبولا در گزارش امروز خود در مورد پیش بازی ملاقات سنتی بنفیکا و پورتو به نقش مهم مهدی طارمی در این مسابقه اشاره نمود و نوشت ستاره ایرانی امید پورتو برای اندک شانس قهرمانی است.

آبولا نوشت: ستاره ایرانی در 5 بازی اخیر خودش 4 گل به ثبت رسانده و نقش اصلی بردهای پورتو را به دوش کشیده است. او در ملاقات مقابل چلسی یک گل قیچی برگردان زد تا پورتو خداحافظی جالب توجهی با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. طارمی با این درخششی که از خود نشان داد امید پورتو در 4 بازی سرانجامیی است.

در جدول لیگ پرتغال اسپورتینگ با 76 امتیاز صدرنشین لیگ است و پورتو با 70 امتیاز در رده دوم واقع شده است. تنها 4 بازی به جای مانده و پورتو باید به شکست اسپورتینگ دل ببندد و خودش در مسابقه های سخت پیش رو به رجحان دست یابد.

روزنامه پرتغالی نوشت: طارمی در اولین فصل خودش در این تیم به گلزن برتر پورتو نام گرفته و توانسته در 37 بازی آمار 21 گل را به ثبت رساند. او پس از اینکه با نظر کونسیساو به ترکیب اصلی در مسابقات راه پیدا کرد، تغییری اساسی در پورتو به وجود آورد و هم اکنون هم توانسته به راه های متفاوت برای تیم بدرخشد.

آبولا در سرانجام نوشت که طارمی هم به راحتی گل می زند، پاس گل می دهد و در گرفتن پنالتی به تیم یاری می نماید.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1685

به "تمجید تمام قد روزنامه پرتغالی از طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید تمام قد روزنامه پرتغالی از طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید