طرح لجن درمانی در دریاچه ارومیه دورنمای خوبی دارد

به گزارش مجله تور مالزی، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گفت: لجن درمانی در دریاچه ارومیه دورنمای خوبی برای توسعه گردشگری دارد.

طرح لجن درمانی در دریاچه ارومیه دورنمای خوبی دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، ولی تیموری در سفر به این استان گفت: لجن درمانی قطعاً پتانسیل خوبی دارد، سالیان گذشته با توجه به کم شدن آب این پروژه متوقف شد، امیدواریم با توجهبه وضعیت بارندگی سال جاری و توسعه طرح لجن درمانی دورنمای خوبی برای استان، دریاچه ارومیه و گردشگری سلامت باشد.

او درباره گردشگری سلامت و لجن درمانی در دریاچه ارومیه گفت: با توجه به عقب رفت سطح آب ارومیه متأسفانه طرح های لجن درمانی رها و زیرساخت های فراهم شده رها شد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در ادامه گفت: بارش های خوب سال جاری باعث شد که مردم دوباره از دریاچه و لجن و نمک آن استفاده نمایند.

او در ادامه درباره اقدامات وزارت میراث فرهنگی برای احیای لجن درمانی در دریاچه ارومیه گفت: این امور طرح های بخش خصوصی است و کار ما نیست، ولی در حالت کلی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به عنوان مقاصد گردشگری سلامت مطرح هستند.

تیموری در ادامه اضافه نمود: در کشور شاید بعد از تهران دومین و سومین استان های مطرح درزمینهٔ گردشگری سلامت، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی باشند، این دو استان ازلحاظ تجهیزات پزشکی نیز مطرح هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 304

به "طرح لجن درمانی در دریاچه ارومیه دورنمای خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح لجن درمانی در دریاچه ارومیه دورنمای خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید