واکنش کنایه آمیز به لقب نسل طلایی برای شاگردان کی روش ، خودمان را اول آسیا می دانیم!

به گزارش مجله تور مالزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.

واکنش کنایه آمیز به لقب نسل طلایی برای شاگردان کی روش ، خودمان را اول آسیا می دانیم!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر گفت: وقتی مقابل مهم ترین حریفان می بازی یعنی نتیجه خوبی برای تیمی که آرزوی صعود به دور حذفی را داشت کسب نشده است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد ملی پوشان اضافه نمود: باید واقعا در اردوی تیم بود تا متوجه میزان تمرکز و استرس آنها بود. این دوره از جام جهانی ابعاد مختلفی داشت و بازیکنان تیم ملی ایران باید با آرامش بازی می کردند اما به نظرم تاکتیک های بهتری از سوی کادر فنی می توانست در نظر گرفته شود. باخت سنگین مقابل انگلیس و عدم تدبیر برای گرفتن امتیاز از آمریکا برای فوتبال ملی گران تمام شد.

داداش زاده درباره عملکرد کارلوس کی روش در سومین حضور متوالی روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی شرح داد: باید مسیر پیشرفت را احساس می کردیم. هر نتیجه ای جز صعود برای ما خوب تلقی نمی شود. وقتی خودمان را اول آسیا می دانیم باید از بقیه تیم های قاره نیز بهتر بازی می کردیم یا نتیجه می گرفتیم اما در واقعیت و در جریان بازی ها دیدیم ژاپن خیلی بهتر از ما بود.

او به لزوم تغییر در ساختار فنی تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: مهم نیست چه شخصی قرار است انتخاب آینده تیم ملی ایران باشد. آنچه اهمیت دارد مشخص استراتژی برای تیم ملی است. اگر بدانیم از تیم ملی در مسیر کوتاهی که تا جام ملت های 2023 آسیا دارد چه می خواهیم و در بلند مدت چه هدفی را مشخص می کنیم می توانیم برای آینده تیم ملی ایران امیدوار بمانیم.

داداش زاده در پایان گفت: من قبلا هم گفته بودم با نسل طلایی تیم ملی روبرو نبودیم که حالا بخواهیم نگران تغییر آنها باشیم. بازیکنان نو با استعدادهای فراوان که دارند می توانند تیم ملی ایران را در مسیر موفقیت قرار دهند. مدیران فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر تصمیم عاقلانه برای آینده تیم ملی بگیرند. همه چیز از همین تیم شروع می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2126

به "واکنش کنایه آمیز به لقب نسل طلایی برای شاگردان کی روش ، خودمان را اول آسیا می دانیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کنایه آمیز به لقب نسل طلایی برای شاگردان کی روش ، خودمان را اول آسیا می دانیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید