کیلیان امباپه بازی با بایرن را از دست داد

به گزارش مجله تور مالزی، کیلیان امباپه شب گذشته به علت مصدومیت در ملاقات برابر مون پلیه مجبور شد خیلی زود زمین بازی را ترک کند. به نظر می رسید که زانوی این بازیکن روی خطای بازیکن حریف کمی پیچ خورده باشد و همین باعث شد که او نتواند به حضورش در زمین ادامه دهد و لنگان لنگان از زمین بازی خارج گردد.

کیلیان امباپه بازی با بایرن را از دست داد

کریستوف گالتیه پس از سرانجام این بازی در تبادل نظر با خبرنگاران تاکید نمود که مصدومیت این ستاره فرانسوی و بعلاوه مصدومیت سرخیو راموس که باعث تعویض او در نیمه اول شد جدی نیستند و به نظر نمی رسد که مشکل خاصی برای آنها به وجود آمده باشد امادقایقی پیش تیم پزشکی پی اس جی بیان کرد که کیلیان امباپه از ناحیه ران پای چپ مصدوم شده و مدت زمان در دسترس نبودن او سه هفته تخمین زده می گردد. به این ترتیب او بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ که 25 بهمن در پارک دو پرنس خواهد بود را از دست خواهد داد.

مصدومیت امباپه می تواند کابوس پاری سن ژرمن را در هفته های سخت پیش رو تکمیل کند، چرا که نیمار هم بازی شب گذشته را به علت خستگی عضلانی از دست داد و تعیین نیست که چه زمانی بار دیگر به میادین بازخواهد گشت.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2158

به "کیلیان امباپه بازی با بایرن را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیلیان امباپه بازی با بایرن را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید