افشای مشخصات تازه گوشی مجذوب کننده اوپو Find X5 Pro

به گزارش مجله تور مالزی، به تازگی مشخصات گوشی OPPO Find X5 Pro معرفی شده است. مهمترین ویژگی های این گوشی استفاده از صفحه نمایش AMOLED QHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتزی، سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است.

افشای مشخصات تازه گوشی مجذوب کننده اوپو Find X5 Pro

به گزارش خبرنگاران، گوشی های OPPO Find X5 Pro و Find X5 احتمالا تا مارس امسال میلادی به طور رسمی عرضه می شوند. هفته گذشته، یک افشاگر فضای مجازی، اطلاعاتی در خصوص مشخصات نسخه استاندارد Find X5 به اشتراک گذاشته بود و اکنون، Digital Chat Station، یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری، مشخصات اصلی مدل Pro را افشاکرده است. پستی که این افشاگر در شبکه اجتماعی چینی Weibo گذاشته بود و این اطلاعات را لو داده بود، دیگر در دسترس نیست. با این حال، Abhishek Yadav، اسکرین شاتی از آن را به اشتراک گذاشته است.

در این پست فاش شده است که شماره مدل PFEM10 در حقیقت گوشی OPPO Find X5 Pro است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED LTPO 2.0 است که وضوح تصویر 3216 در 1440 پیکسل Quad HD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می دهد. برای گرفتن عکس های سلفی، در سوراخ پانچ صفحه نمایش گوشی X5 Pro یک دوربین 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 قرار داده اند.

تنظیمات دوربین پشتی دستگاه شامل سه دوربین است که دوربین اصلی آن یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از قابلیت OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر) می باشد. این دوربین با یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز 13 مگاپیکسلی همراه شده است.

تراشه Snapdragon 8 Gen 1 به همراه تراشه MariSilicon X OPPO در این دستگاه استفاده شده است. این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می نماید. این دستگاه احتمالا بر روی آخرین نسخه اندروید، یعنی اندروید 12 با رابط کاربری ColorOS 12 در بالا اجرا می گردد. برای تأمین امنیت، اسکنر اثر انگشت Goodix G7 در صفحه نمایش ارائه شده است.

رندر های CAD که به وسیله OnLeaks، از افشاگران دنیای فناوری، در دسامبر 2021 منتشر شده بود نشان می دهد که هر دو مدل Find X5 / Find X5 Pro دارای سوراخ پانچ در پنل جلویی و ماژول دوربین غیرعادی و متفاوت در پنل پشتی خواهند بود. شایعات حاکی از آن است که مدل استاندارد گوشی Find X5 ممکن است با مشخصاتی مشابه مدل Pro عرضه گردد. با این حال، پیش بینی می گردد که به جای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 دارای تراشه Dimensity 9000 باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1939

به "افشای مشخصات تازه گوشی مجذوب کننده اوپو Find X5 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات تازه گوشی مجذوب کننده اوپو Find X5 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید