اولین اجلاس جهانی گردشگری جوانان برگزار می گردد

به گزارش مجله تور مالزی، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اولین اجلاس جهانی گردشگری جوانان برگزار می گردد.

اولین اجلاس جهانی گردشگری جوانان برگزار می گردد

این اجلاس که قرار است از 27 ژوئن تا 3 ژوئیه (6 تا 12 تیر 1401) در سورنتوی ایتالیا برگزار گردد، بچه ها و جوانان را از گوشه گوشه دنیا گرد هم می آورد و به آنها امکاناتی می دهد تا منظره و انتظارات خود را برای این برنامه تبادل نمایند. در راستای تعهد UNWTO به توانمندسازی جوانان، شرکت نمایندگان این امکان را خواهند داشت که با رهبران دنیای سیاست و تجارت ارتباط برقرار نموده و این ارتباطات را به بخشی از فرآیند تصمیم گیری خود تبدیل نمایند، زیرا گردشگری پتانسیل بالایی به عنوان محرک برنامه 2030 برای توسعه پایدار را دارد.

زوراب پولولیکاشویلی، دبیر کل سازمان دنیای گردشگری ضمن خوشامدگویی به اولین شرکت نمایندگان تاکید نمود گردشگری منبع فرصت بسیار مناسبی برای جوانان در شهر و روستاها در هر زمینه آموزشی و از هر نقطه دنیا است.

ماسیمو گاراوگلیا، وزیر گردشگری ایتالیا اضافه نمود: جوانان می توانند نقش مهمی در عبور از بحران پیش روی صنعت گردشگری داشته باشند. آنها بعلاوه می توانند عامل موثری در بهبود و تغییر باشند و نقش پیشرو را در گذار به گردشگری پایدار ایفا نمایند، زیرا ما می خواهیم به توسعه پایدار دست یابیم و این امر بسیار لازم است. همه ما مشتاقانه منتظر استقبال از شما در سورنتو هستیم.

بعلاوه، سفیر UNWTO و ستاره مشهور فوتبال، دیدیه دروگبا از شرکت نمایندگان جوان برای گردشگری مسئولانه مورد استقبال کرد و آنها را تشویق کرد که قهرمانان آینده گردشگری باشند.

یادگیری آنلاین و تخصص در سراسر بخش گردشگری

شروع اجلاس دنیای گردشگری جوانان همزمان با سال جوانان در اروپا است. مجموعه GYTS شامل چندین وبینار خواهد بود که طی آن شرکت نمایندگان در خصوص گردشگری و پایداری آن، فرهنگ و غذا، نوآوری و اقدامات اقلیمی و سایر موضوعات مرتبط خواهند آموخت.

آژانس ملی گردشگری ایتالیا (ENIT) و منطقه کامپانیا برای حمایت از اجرای اولین دوره اجلاس دنیای گردشگری جوانان با این وزارتخانه متحد شدند. سهامداران خصوصی از جمله مرکز تحقیقات اقتصاد دنیای گردشگری و موسسه آموزش عالی بلا ویستا نیز اهمیت این اجلاس را به رسمیت شناخته و روی آن سرمایه گذاری نموده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1998

به "اولین اجلاس جهانی گردشگری جوانان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اجلاس جهانی گردشگری جوانان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید