بارسلونا هنوز در شوک الکلاسیکو ، رحم مهاجم رقیب به ژاوی و شاگردانش برای فرار از شکست لالیگایی!

به گزارش مجله تور مالزی، تیم فوتبال بارسلونا بعد از باخت تلخ مقابل رئال مادرید در الکلاسیکو در رقابت های لالیگا نیز تا نزدیکی شکست رفت.

بارسلونا هنوز در شوک الکلاسیکو ، رحم مهاجم رقیب به ژاوی و شاگردانش برای فرار از شکست لالیگایی!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در هفته بیست وهشتم رقابت های لالیگای اسپانیا تیم های بارسلونا و خیرونا از ساعت 22:30 مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل انتها پیدا کرد.

در این ملاقات که به میزبانی آبی و اناری ها برگزار گردید شاگردان ژاوی نمایش بسیار ضعیفی از خود نشان دادند و در موقعیت سازی روی دروازه خیرونا به مشکل داشتند.

تیم بارسلونا که قادر به شکست خیرونا مقابل تماشاگرانش نبود در دقایق پایانی به شکست نیز نزدیک شده بود که مهاجم تیم خیرونا به شکلی عجیب در مصافی تک به تک و درمیان بهت همه توپ را به بیرون زد تا تیم ژاوی از یک باخت خانگی در لالیگا فرار کند.

اینطور که بنظر می رسید بارسلونا در بازی شب گذشته هنوز تحت تاثیر شکست مقابل رئال مادرید در الکلاسیکوی جام حذفی قرار داشت و ستاره های این تیم برای پیروزی در این ملاقات تمرکز کافی را نداشتند.

اما تیم بارسلونا با این تساوی 71 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی باقی ماند و رئال مادرید نیز با 59 امتیاز در رده دوم واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2183

به "بارسلونا هنوز در شوک الکلاسیکو ، رحم مهاجم رقیب به ژاوی و شاگردانش برای فرار از شکست لالیگایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا هنوز در شوک الکلاسیکو ، رحم مهاجم رقیب به ژاوی و شاگردانش برای فرار از شکست لالیگایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید