حمایت راموس از مسی برای کسب توپ طلا

به گزارش مجله تور مالزی، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن از هم تیمی آرژانتینی اش برای کسب توپ طلای 2021 حمایت کرد.

حمایت راموس از مسی برای کسب توپ طلا

به گزارش خبرنگاران، سرخیو راموس که سال ها با رئال مادرید مقابل لیونل مسی که در آن موقع در عضویت بارسلونا بود، بازی کرد و بعضی از این تقابل ها هم همراه با تنش های بالایی بود، تابستان اخیر به پاری سن ژرمن پیوست و مدت کمی پس از امضای قراردادش با این باشگاه بود که برنده 6 توپ طلا هم به او در این تیم فرانسوی ملحق شد تا دو رقیب دیرینه این بار با هم همبازی شوند.

این مدافع اسپانیایی که روز گذشته (یکشنبه) در رجحان 3 بر یک پاری سن ژرمن مقابل سن اتین در هفته پانزدهم مسابقات لوشامپیونه پس از گذشت 143 روز از امضای قراردادش با این باشگاه برای اولین بار برای این تیم به میدان رفت، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ESPN گفت: من لئو را در پاری سن ژرمن خیلی مسرور می بینم، او بازیکن خیلی مهمی برای تیم است. مسی بازیکن منحصربه فردی است و داشتن او در تیم یک امتیاز است.

وی بعلاوه در پاسخ به این پرسش که آیا مسی بازیکن مورد علاقه تو برای کسب توپ طلای سال جاری است؟، گفت: بله، من همواره از هم تیمی هایم دفاع می کنم و برای او تمامی موفقیت های دنیا را آرزو دارم.

مسی تا به امروز 6 توپ طلای فرانس فوتبال را به خود اختصاص داده و کریستیانو رونالدو با پنج توپ طلا نزدیکترین فرد در کسب این عنوان انفرادی به او است. قرار است این نشریه فرانسوی، امشب (دوشنبه) برنده این عنوان در سال 2021 را اعلام کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1862

به "حمایت راموس از مسی برای کسب توپ طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت راموس از مسی برای کسب توپ طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید