بازسازی سرویس های بهداشتی مدرن

به گزارش مجله تور مالزی، بازسازی سرویس های بهداشتی مدرن

سرویس بهداشتی یکی از قسمت های ضروری منزل است که معمولا در نقطه کور طراحی می گردد. ضرورت این کار نیز به دلایل مختلفی از جمله، رطوبت، بو و احساس ناخوشایند به این قسمت از فضای معماریست.

بازسازی سرویس های بهداشتی مدرن

جهت دریافت خدمات بازسازی داخلی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

امروزه توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی مورد تایید بسیاری از مخاطبان قرار گرفته، به نحوی که در این زمینه شاهد طرح های گوناگونی هستیم که در بازسازی ساختمان از آن استفاده می گردد.

سرویس های بهداشتی در منازل کمترین فضا را اشغال می نمایند و در بعضی موارد حتی بی اهمیت ترین بخش منزل است، اما خانم های با سلیقه معمولا برایشان اهمیت زیادی دارد که بازسازی سرویس بهداشتی مدرن را متفاوت و زیبا جلوه دهند، چرا که در این فضا قرار است انسان فعالیت های بهداشتی اش را انجام دهد.

طراحی دکوراسیون مناسب برای سرویس بهداشتی از مهم ترین اموری است که امروزه توجه طراحان داخلی را به سوی خود جلب نموده است.

بازسازی سرویس بهداشتی مدرن

بعضی از افراد تصور می نمایند که طراحی دکوراسیون زیبا برای سرویس های بهداشتی کار بی فایده ای است و مستلزم هزینه های اضافی می باشد که این تصور کاملا اشتباه است.

بهتر است زیباترین طراحی ها را برای دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل خود داشته باشید تا بتوانید در هنگام نظافت به آرامش مطلوبی برسید.

در زمان های قدیم طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار نبود ولی امروزه با گسترش علم و تکنولوژی طراحی زیبا و کاربردی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار شده است.

اگر شما می خواهید فضای سرویس بهداشتی منزل تان عظیمتر به نظر برسد باید از رنگ های روشن در طراحی دکوراسیون بهره ببرید.

برای سرویس های بهداشتی با فضای عظیم می توانید از ترکیب رنگ های روشن و تیره بهره ببرید که این ترکیب های رنگی می توانند فضای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما را مدرن و متفاوت تر نشان دهند.

نصب آینه نیز یکی از ایده های مناسب برای زیباسازی فضای سرویس های بهداشتی است.

اگر شما دوست دارید که فضای سرویس بهداشتی تان دارای نظم و ترتیب خاصی باشد می توانید از شلف ها برای قرار دادن انواع وسایل شوینده و حوله و سایر وسایل بهداشتی بهره ببرید.

قرار دادن گلدان ها و گل های زیبا در فضای سرویس بهداشتی می توانند باعث تغییرات مثبتی گردد و علاوه بر این مشاهده گل های زیبا ومتنوع بر روی روحیه افراد خانواده می توانند تاثیرگذار باشند و آرامش مطلوبی دارد.

سرویس بهداشتی یکی از قسمت های منزل است که هر روز مورد استفاده تمام اعضاء خانواده قرار می گیرد و باید به آراسته بودن آن توجه کرد.

روش های متعددی برای آراسته کردن حمام وجود دارد که کاملا سلیقه ای میباشد.

ممکن است افزودن یک عنصر تزیینی از نظر شما بسیار مناسب باشد، اما این شی با باقی مانده وسایل مانند آینه، قفسه و … تناسبی نداشته باشد.

یکی دیگر از اشتباهات رایج در تزیین حمام و دستشویی، استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. برای مثال دیوارها نقش و نگاری متفاوت از حوله ها و هر دو این ها متفاوت از پرده حمام و پادری هستند.

رنگ

رنگ سفید معمولا بهترین رنگ برای حمام است. چون به آسانی با همه چیز هماهنگ می گردد. ضمناً باعث می گردد که سریعتر آلودگی ها را ببینید و برای پاک کردن آن اقدام کنید. برای دیوارها می توانید از کاشی های روشن بهره ببرید تا فضا عظیم تر به نظر برسد.

زمین

بهداشت و امنیت از مهم ترین نکات درباره کف سرویس بهداشتی است. کفپوش سرامیک هم امنیت و بهداشت را حفظ می نماید و هم باعث می گردد حمام شما عظیم تربه نظر برسد.

نور

استفاده از نور کافی در حمام که توسط لامپ های کوچک در قسمت های مختلف ایجاد می گردد، هم حمام را عظیم تر جلوه می دهد و هم در مواقع مختلف استفاده می گردد.

نکات مهم

پیش از پاک کردن کاشی های حمام، بهتر است آب داغ را 5 دقیقه باز بگذارید و سپس آنرا پاک کنید.

همچنین برای این که حمام را سریعا خوشبو کنید، روی حباب چراغ حمام چند قطره عطر بزنید و کاملا خوشبو می گردد.

استفاده از رنگ مشکی در سرویس بهداشتی

استفاده از رنگ مشکی کار خیلی سختی است و قرار نیست یک قلم مو دستتان بگیرید و دیوار را مشکی کنید شما باید بدانید، هیچ گاه یک دیوار دستشوی و حمام را به طور کامل سیاه رنگ نکنید مگر در موارد خاص ، به طور مثال سرویس بهداشتی خیلی عظیمی داشته باشید و یا سرویس بهداشتی تان نور طبیعی بسیاری در طول روز بگیرد، در این صورت برای جلوگیری انعکاس بیش از حد نور می توانید به طور کامل سرویس بهداشتی را سیاه رنگ کنید.

برای استفاده از رنگ مشکی در دستشویی و حمامتان بهتر است، آن را با رنگ سفید براق ترکیب کنید. این تضاد همواره مد است و هیچ وقت از مد نمی افتد.

استفاده از رنگ مشکی و سفید در سرویس بهداشتی

زمانی که از پالت رنگ مشکی و سفید استفاده می کنید نباید تنها به تضاد بین این دو رنگ زیبا اکتفا کنید. اگر این دورنگ در فضا هر کدام حرف خودشان را بزنند، ترکیب رنگیتان گاهی آزار دهنده می گردد. بهتر است در فضا با استفاده از رنگ ها پیوستگی ایجاد کنید.

آسان ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کاشی کف را تا بالای یکی از دیوار ها امتداد دهید. با ایجاد پیوستگی در فضا مانند مهندسان معمار حرفه ای سرویس بهداشتیتان را دکور کنید.

سرویس بهداشتی خود را مانند یک مکعب فرض کنید. سقف و یک دیوار را مشکی در نظر بگیرید و برعکس آن، کف و دیوار دیگر را سفید در نظر بگیرید. یادتان باشد که پیوستگی را رعایت کنید حالا اگر این مکعب را بچرخانید، می بینید که فقط جای این دو عوض می گردد.

کف سفید تبدیل به کفپوش سیاه می گردد و دیوار های روبرو هم سفید و سیاه می مانند جای دیوارها عوض می گردد. این نوع ترکیب بندی بسیار مورد توجه همه قرار میگیرد.

استفاده از رنگ مشکی و قهوه ای در سرویس بهداشتی

اگر به رنگ های روشن علاقه ندارید بهتر است از این پالت رنگی نسبتا تیره بهره ببرید. برای دیوارهایتان کاشی های مشکی و براق خریداری کنید. از یک روشویی کمد دار چوبی یا ام دی اف قهوه ای بهره ببرید.

حالا برای اینکه یک سرویس بهداشتی تیره ولی مدرن داشته باشید به چند وسیله دیگر احتیاج دارید .شیر آلات، آویز حوله و آینه طلایی یا کروم انتخاب کنید و برای اینکه این وسایل در تاریکی مثل جواهر بدرخشند بهتر است از یک چراغ یا لوستر طلایی هم بهره ببرید.

منبع: رویا مال
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 902

به "بازسازی سرویس های بهداشتی مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی سرویس های بهداشتی مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید