بازی در تیم بزرگ استقلال آرزوی هر بازیکنی است ، حق استقلال مقابل سپاهان خورده شد

به گزارش مجله تور مالزی، آرش رضاوندکه بعد از کشمکش های فراوان در استقلال ماندگار شده می گوید این سخت ترین لیگ چند سال اخیر است.

بازی در تیم بزرگ استقلال آرزوی هر بازیکنی است ، حق استقلال مقابل سپاهان خورده شد

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

آرش رضاوند یکی از پرسروصداترین بازیکنان در فصل جابجایی بود. او فصل گذشته بعد از جدایی از استقلال، نمایش درخشانی در فولاد خوزستان داشت و جواد نکونام هم از باشگاه فولاد خواسته بود تا تحت هر شرایطی رضاوند را حفظ کند. با این حال 2 باشگاه فولاد و استقلال در مورد این انتقال با یکدیگر به توافق نرسیدند و مسئله اصلی مخالفت ساپینتو با جدایی رضاوند بود. حالا این بازیکن با تمدید قراردادش در استقلال مانده و در پی هدف های بزرگ تری است. او در گفت وگو با خبرنگاران ورزشی درخصوص بازی با ملوان، شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می دهد.

*بازی با ملوان چطور بود؟

بازی آسانی نبود. هوا هم به شدت شرجی بود و همین باعث شد در نیمه اول شرایط خوبی نداشته باشیم. از طرفی بدنسازی سنگین تیم ما باعث شده تا هنوز از لحاظ بدنی به شرایط ایده آل نرسیم ولی قطعا تا چند بازی آینده همه چیز به روال طبیعی خودش برمی شود. خدا را شکر در نیمه دوم شرایط خوبی داشتیم و 3 گل هم زدیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

*برخی معتقدند بهتر است ساپینتو از سیستم 4 دفاعه استفاده کند. در این خصوص چه نظری داری؟

این موضوع به تصمیم ساپینتو مربوط می شود. یک مربی ممکن است برای هر بازی تفکر متفاوتی داشته باشد و ما هم به عنوان بازیکن باید تابع تصمیم سرمربی باشیم.

*پیش بینی می شد در بازی با ملوان در ترکیب ثابت باشی، چرا این اتفاق رخ نداد؟

این موضوع هم به تفکرات ساپینتو مربوط است. در تمرینات پیش فصل هنوز تکلیف ماندن یا جدایی من مشخص نبود به همین دلیل در بازی های محبت آمیز بازی نکردم. مطمئنا تلاش می کنم تا به جایگاهی که در فکر دارم برسم.

*به نظر می رسد داشتن مهره های زیاد، رقابت را در استقلال سخت تر کرده است.

بله ما در هر پست بازیکنان خوبی داریم و طبیعتا رقابت هم سخت و فشرده است.

*کار کردن با ساپینتو چطور است؟

تمرینات این مربی پرفشار است و قطعا در چند هفته آینده تیم ما شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. هر چه جلوتر برویم تیم ما بیشتر خودش را نشان می دهد و ساپینتو هم می خواهد خودش را در لیگ ایران نشان دهد. او یک مربی پرجنب وجوش و اکتیو است.

*تو از ماندن در استقلال احساس خوبی داری یا دوست داشتی به فولاد بروی؟

بازی در تیم بزرگ استقلال آرزوی هر بازیکنی است و من احساس خوبی از حضور در این تیم دارم. در فولاد هم شرایط خوبی داشتم ولی ماندن در این تیم دست من نبود.

*حتما می دانی که جواد نکونام هم هفته گذشته در مصاحبه ای از باشگاه فولاد بابت از دست دادن تو انتقاد کرد؟

آقاجواد جزو مربیان خوب و بادانش فوتبال ایران است و چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم. من تحت قرارداد باشگاه استقلال بودم و امکان ماندنم در فولاد وجود نداشت.

*به نظر تو استقلال قهرمان می شود؟

پیش بینی سخت است ولی هدفی جز این نداریم. این سخت ترین لیگ این سال هاست و 8، 7 تیم فوق العاده بسته شده اند. هر تیمی کمتر اشتباه کند قهرمان خواهد شد.

*در مورد حضور هواداران در ورزشگاه چه صحبتی داری؟

اتفاق خوبی است ولی سؤال من این است که چه اتفاقی در 4 روز رخ داد که با ورود هواداران به ورزشگاه موافقت شد؟ بازی ما برابر سپاهان 6 امتیازی بود ولی متأسفانه هواداران را به ورزشگاه راه ندادند و حق استقلال خورده شد.

*در مورد اضافه شدن مهدی قائدی و محبی به استقلال چه صحبتی داری؟

هر دو بازیکن باکیفیت هستند و دیدید که قائدی بعد از ورود به زمین چقدر تأثیرگذار بود. محبی هم نیاز به زمان دارد تا با تیم هماهنگ شود.

*در مورد بازی با مس چه صحبتی داری؟

همه بازی ها سخت هستند. ما برابر مس هم بازی آسانی نداریم و نباید به آنها به چشم یک تیم لیگ یکی نگاه کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2076

به "بازی در تیم بزرگ استقلال آرزوی هر بازیکنی است ، حق استقلال مقابل سپاهان خورده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی در تیم بزرگ استقلال آرزوی هر بازیکنی است ، حق استقلال مقابل سپاهان خورده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید