طراحی ویلای کردان: برگزاری دوره های مهارت آموزی در باغملک

به گزارش مجله تور مالزی، دوره های مهارت آموزی در باغملک به صورت حضوری با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می گردد.

طراحی ویلای کردان: برگزاری دوره های مهارت آموزی در باغملک

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اهواز، غلامپور رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان باغملک گفت: دوره های آموزشی تا قبل از حضور بنده در مرکز به علت شرایط کرونایی و محدودیت های ایجاد شده به صورت مجازی برگزار می شد سعی کردیم که دوره ها را با رعایت اصول بهداشتی به صورت حضوری برگزار کنیم چرا که قطعا دوره های حضوری تاثیر بیشتری در فرایند یادگیری کارآموزان دارند.

او بیان داشت: دومین کاری که ما در این مدت انجام داده ایم افزایش دوره ها بود، سعی کردیم با انعقاد تفاهم نامه ها با سایر ادارات، ظرفیت وکیفیت بهتری برای مرکز و کار آموزان ایجاد کنیم.

غلامپور اضافه کرد: در حال حاضر مرکز آموزش فنی حرفه ای 24 پرسنل دارد که که شاید جوابگوی احتیاج یک شهرستان با این وسعت نباشد در همین رابطه و با توجه به اینکه مرکز در حال حاضر توانایی تامین اعتبار برای جذب و استخدام نیرو های نو نداشته بود توانستیم تفاهم نامه ای با سایر ارگان ها و ادارات شهرستان و استان انعقاد کنیم.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان باغملک توضیح داد: توانستیم بدون اینکه مرکز هزینه ای را متحمل گردد اقدام به جذب 4 نیروی نو کنیم، ان شاءالله ظرف روز های آینده درصورت احتیاج به چهار نیروی دیگر هم استخدام خواهیم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: 27 آکادمی داشتیم که به دو آکادمی تبدیل شده بود طی 4 ماه گذشته 6 آکادمی نو راه اندازی کردیم و محیط این مرکز را با کاشت 70 نهال و فضای سبز و احداث زمین فوتبال سروسامان بخشیدیم که خود از عوامل بهتر دیده شدن این مرکز است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1789

به "طراحی ویلای کردان: برگزاری دوره های مهارت آموزی در باغملک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای کردان: برگزاری دوره های مهارت آموزی در باغملک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید