برترین انیمیشن هایی که تماشای آن ها در فصل پاییز توصیه می گردد

به گزارش مجله تور مالزی، پاییز را پادشاه فصل ها نامیده اند. چراکه فرصتی است برای عبور از گرمای تابستان و رسیدن به سرمای زمستان که همواره دوست داشتنی به نظر می رسد. به همین علت پاییز برای بسیاری از مردم مجذوب کننده و دوست داشتنی است و بسیاری از مردم از برخورد با چنین فصلی احساس خوبی دارند. در این میان هم سینماگران و انیماتورهایی که به توسعه انیمیشن های سینمایی می پردازند هم علاقه خاصی به پاییز نشان می دهند و به همین علت عناوین متعددی در هنر هفتم دیده شده که پاییز را موضوع اصلی خود قرار داده اند. چراکه دیدن و احساس اتمسفر پاییز همواره لذت بخش و دوست داشتنی به نظر می رسد.

برترین انیمیشن هایی که تماشای آن ها در فصل پاییز توصیه می گردد

در ادامه به معرفی برترین انیمیشن هایی که تماشای آن ها در فصل پاییز توصیه می گردد، می پردازیم. داستان این انیمیشن های سینمایی در فصل پاییز روایت می گردد یا ارتباطی با سومین فصل دارد.

گرگ دونده ها | Wolfwalkers

نمره منتقدان: 99 از 100

استودیوی ایرلندی کارتون سالون در چند سال اخیر انیمیشن های دوبعدی مجذوب نمایندهی را به عاشقان دنیای پویانمایی تقدیم نموده که یکی پس از دیگری پیروز تر ظاهر شده اند. انیمیشن گرگ دونده ها تازهترین محصول این استودیوی قدرتمند و فرق دارد که در سالی که گذشت، فرصت اکران محدود را پیدا کرد و پس از آن روی سرویس های استریم هم منتشر شد. این انیمیشن با تصاویری چشم نواز و تصویرسازی خیره نماینده به یکی متفاوت ترین و برترین انیمیشن های سال تبدیل شده که تماشای چندباره آن هم خالی از لطف نیست.

گرگ دونده ها می توانست برنده جایزه برترین انیمیشن آموزشگاه اسکار 2020 هم باشد اما در نهایت در یک رقابت نزدیک و جانانه این جایزه بزرگ را به فیلم روح واگذار کرد. این انیمیشن با دریافت میانگین نمره 99 از تماشاگران پیروز شده یکی از محبوب ترین فیلم ها برای منتقدان سینما باشد. این انیمیشن سینمایی داستان خود را در فصل پاییز روایت می نماید.

خلاصه داستان: ارباب شهری که در کنار یک جنگل بزرگ وجود دارد، تصمیم گرفته که همه گرگ های جنگلی که در حاشیه شهر قرار گرفته را به قتل برساند. بنابراین دختر شکارچی ای از سوی ارباب شهر انتخاب می گردد تا برای قتل عام گرگ ها راهی جنگل حاشیه شهر گردد اما او دختری را در جنگل پیدا می نماید که روزها دخترکی بازیگوش است و شب ها به گرگی خطرناک تبدیل می گردد. بنابراین سوال برای دختر شکارچی مطرح می گردد که آیا همه گرگ های جنگل واقعا گرگ هستند؟

My Life as a Courgette | زندگی من به عنوان یک کدو

نمره منتقدان: 99 از 100

این انیمیشن 65 دقیقه ای فرانسوی-سوییسی با یک شخصیت پردازی بی نظیر و دوست داشتنی با سرعتی باورنکردنی به یکی از دلنشین ترین انیمیشن های خمیری کمتردیده شده سینما تبدیل می گردد که درک داستان آن اندکی غم انگیز و سخت به نظر می رسد. انیمیشن زندگی من به عنوان یک کدو مانند بیشتر انیمیشن های خمیری به صورت ایست حرکتی ساخته شده و با وجود طراحی ساده و سبکی که دارد، حرف ها و مفاهیم بسیاری را مطرح می نماید.

درگیری داستان انیمیشن زندگی من به عنوان یک کدو با مفاهیم زندگی مدرن و روانشناختی به حدی مجذوب نماینده و دوست داشتنی است که خاطرات تماشای آن برای مدتی بسیار طولانی در فکر هر بیننده ای باقی می ماند. داستان سرد و غم انگیز این انیمیشن سینمایی در فصل مجذوب نماینده پاییز روایت می گردد.

خلاصه داستان: پسربچه ای غمگین اما احساسی در کنار مادر بداخلاقش زندگی می نماید. پسرک افسرده داستان ما به صورتی کاملا ناخودآگاه باعث مرگ مادرش می گردد. او حالا باید ادامه زندگی اش را در یتیم خانه دنبال کند و این تغییر بزرگ دوستان بسیاری را به زندگی او وارد می نماید.

Coco | کوکو

نمره منتقدان: 97 از 100

در میان همه ساخته های استودیوی محبوب پیکسار، انیمیشن کوکو یکی از عناوین بسیار متفاوت این مجموعه است که اگرچه برای بچه ها هم هیجان بسیاری دارد اما شاید مخاطبان اصلی آن بزرگسالان باشند. انیمیشن کوکو با خلاقیت های همیشگی پیکسار همراه شده تا نگاه ویژه و سرگرم نماینده ای به فرهنگ مکزیک و آمریکای مرکزی داشته باشد. بنابراین فیلم نامه کوشش می نماید تا روایتی آموزنده، مجذوب نماینده و خیره نماینده از روابط خانوادگی و باورهای سنتی را نمایش دهد. بنابراین تماشاگر بزرگسالی که تجربه بیشتری از زندگی و روابط آن دارند، بیشتر از تماشاگران کودک جذب داستان اصلی انیمیشن کوکو می شوند. تماشای این انیمیشن در پاییز پیشنهاد می گردد.

خلاصه داستان: پسرک 12 ساله ای به نام میگل علاقه بسیار زیادی به هنر موسیقی دارد اما خانواده اش آن را نسل به نسل ممنوع نموده اند و هیچکس در خاندان او حق آموختن موسیقی را ندارد. با این حال میگل آرزو دارد مانند هنرمند و الگوی همیشگی اش یعنی ارنستو دلا کروز به یک نوازنده حرفه ای تبدیل گردد.

Coraline | کورلاین

نمره منتقدان: 90 از 100

انیمیشن کورلاین که در حقیقت براساس کتابی به همین نام ساخته شده، نخستین انیمیشن سینمایی استودیوی لایکا بود و هنوز هم پیروز ترین انیمیشن این استودیو در دنیای گیشه است. این انیمیشن که با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته شده بود در نهایت بیشتر از 124 میلیون دلار فروش جهانی کسب کرد. فضای خاص و متفاوت این انیمیشن آن را آهسته آهسته به نماد آثار استودیوی انیمیشن سازی لایکا تبدیل کرد. تماشای این انیمیشن سینمایی در فصل پاییز با خاطرات مجذوب نماینده بسیاری همراه است.

خلاصه داستان: کورلاین جونز، دختری یازده ساله است که همراه پدر و مادرش زندگی آرام خود را رها می نمایند تا به خانه دیگری در یک شهر تازه مهاجرت نمایند. این خانه قدیمی، عجیب و دورافتاده است و کورلاین حس خوبی از آن ندارد. کورلاین که از دوستانش دور افتاده و احساس می نماید خانواده اش او را جدی نمی گیرند ناگهان در شرایط عجیبی قرار می گیرد. او یک شب در کوچکی را در خانه شان پیدا می نماید که از آن وارد دنیایی سحرآمیز و رنگارنگ می گردد. او در این دنیای تازه پدر و مادری مهربان تر پیدا می نماید و زندگی تازهی را در برابر خودش می بیند اما متاسفانه همه افراد این دنیای تازه یک ویژگی خاص دارند؛ آن ها به جای چشم از دکمه دارند.

ParaNorman | پارانورمن

نمره منتقدان: 89 از 100

یکی دیگر از آثار استودیوی لایکا که بدون هیچ شک و تردیدی باید در فهرست برترین انیمیشن های خمیری قرار بگیرد. انیمیشن پارانورمن کمدی های نوجوانانه پسند را با داستان های ترسناک ترکیب نموده و معجون عجیبی را خلق می نماید که تنها یک وظیفه دارد؛ تحت تاثیر قراردادن تماشاگر. به همین علت است که پارانورمن بیشتر از آن که برترین انیمیشن خمیری سینما باشد، چیزی شبیه به یک روایت بی نقص و تاثیرگذار ظاهر می گردد. فضای این انیمیشن در پاییز روایت می گردد.

خلاصه داستان: نورمن پسربچه ای آرام و ساکت است که توانایی بسیار عجیبی دارد. او می تواند با مردگان تعامل داشته باشد و با آن ها صحبت می نماید. اما هیچکس این توانایی او را جدی نمی گیرد. نورمن از خانواده اش طرد شده و حتی دوستانش هم او را جدی نمی گیرند.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1869

به "برترین انیمیشن هایی که تماشای آن ها در فصل پاییز توصیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین انیمیشن هایی که تماشای آن ها در فصل پاییز توصیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید