تور ارزان گرجستان: برترین رستوران های تفلیس که از چشم گردشگران پنهان مانده اند

به گزارش مجله تور مالزی، تفلیس فضایی سرزنده دارد؛ مردم عصرها را در کافه ها و رستوران ها کنار هم سپری می نمایند. برخی از رستوران های این شهر خدمات خوب و محیط دنج و زیبایی دارند، اما آن طور که باید، در میان گردشگران شناخته نشده اند.

تور ارزان گرجستان: برترین رستوران های تفلیس که از چشم گردشگران پنهان مانده اند

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

در تفلیس، مرکز گرجستان، رستوران ها و کافه های زیادی فعالیت دارند که بعضی از آن ها پنهان مانده اند. و اگر ندانید که کجا باید دنبال شان بگردید، احتمالا آن ها را پیدا نخواهید کرد. ما در این مقاله به شما یاری می کنیم که بتوانید چنین رستوران های خوبی را که از چشم گردشگران پنهان مانده است، پیدا کنید و در تور تفلیس به آن ها سر بزنید.

اگر می خواهید تابستان سال جاری به این شهر سفر کنید، برای انتخاب تورهای متنوع گرجستان، می توانید به یاری خبرنگاران قیمت تورهای آژانس های همکار را مشاهده و مقایسه کنید؛ ما این امکان را فراهم نموده ایم تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را مقرون به صرفه تر از همه جا برنامه ریزی کنید.

تور گرجستان زمینی و هوایی

رستوران گوملی (Ghumeli)

رستوران گوملی در آخرین طبقه هتل Iota واقع شده است و از اینجا می توان منظره زیبایی از شهر را دیدن کرد. کلمه گوملی در زبان گرجی به معنی اجاق است؛ بنابراین تمرکز اصلی این رستوران بر غذاهایی است که روی اجاق طبخ می گردد.

گوملی یک آشپزخانه هم دارد که باز است و مشتریان می توانند ببینند غذایشان چگونه آماده می گردد. اینجا می توانید هم غذاهای محلی گرجی و هم غذاهای ملل را به همراه دسرهای بسیار خوشمزه نوش جان کنید.

رستوران Bina N37

یکی از رستوران های خوب تفلیس که زیاد شناخته نشده است، رستوران Bina N37 است. بینا در زبان گرجی به معنی آپارتمان است و کاملا فضای دنج آن را توصیف می نماید. این رستوران در طبقه آخر یک آپارتمان مسکونی واقع شده است و دارای فضایی راحت و دنج است. غذاهای رستوران Bina N37 طعم غذای خانگی می دهد و این سبب تمایز این رستوران با سایر رستوران های تفلیس شده است.

Sofia Melnikovas Fantastic Douqan

رستوران Sofia Melnikovas Fantastic Douqan که با نام ملنیکوا (Melnikova) شناخته می گردد، در یک باغ کوچک واقع شده و مکانی فوق العاده برای فرار از گرمای تابستان و بهار است. فضای این رستوران پر از گیاهان، درختان و بوته ها است. هر میز کاملا خصوصی است. با این حال اگر در پاییز یا زمستان به تفلیس سفر کردید، جایگاه هایی در فضای سرپوشیده وجود دارد که می توانید آنجا بنشینید.

این رستوران غذاهای خوشمزه، لیمونادهای خانگی، سوپ و ساندویچ های اشتهابرانگیز سرو می نماید. منوی رستوران ملنیکوا عمدتا شامل غذاهای محلی گرجستان می گردد؛ اما غذاهای ملل را نیز می توانید اینجا نوش جان کنید.

رستوران Ezo

Ezo در زبان گرجی به معنی حیاط یا باغ است. غذاهای خانگی، جایگاه هایی در فضای باز، غذاهای خوشمزه و فضایی دنج، از رستوران Ezo مکانی محبوب بین مردم محلی و گردشگران ساخته است. در بهار و تابستان پیدا کردن جایگاه خالی در این رستوران تقریبا غیرممکن است، چون همواره پر است. با این حال Ezo یک فضای نیمه باز هم دارد که گزینه خوبی برای فرار از گرمای بعدازظهرهای تابستانی است. غذاهایی که این رستوران سرو می نماید، غذاهای محلی است و ارزش چشیدن دارد.

رستوران آموزشگاه لانژ (Academy Lounge Restaurant)

رستوران آموزشگاه لانژ در یکی از کوچه پس کوچه های خیابان روستاولی (Rustaveli Avenue) واقع شده است و جایی دنج برای سپری کردن لحظات پرآرامش است. منوی رستوران متنوع است و غذاهای بین المللی و انواع دسر سرو می نماید. علاوه بر جایگاه هایی که داخل فضای بسته واقع شده است، این رستوران دارای حیاط کوچکی هم هست که می توانید آنجا بنشینید و از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

کافه لیترا (Cafe Littera)

کافه لیترا در حیاط خانه نویسندگان واقع شده است، ساختمانی که در سال 1905 میلادی ساخته شده است. غذا خوردن در این کافه یکی از رویایی ترین تجربه هایی است که در سفر به تفلیس می توان کسب کرد. صاحب رستوران یک سرآشپز خانم گرجی به نام Tekuna Gachechiladze است و غذاهای منحصربه فردی سرو می نماید.

غذاهای سنتی گرجی او چیزی نیست که بتوانید لنگه اش را در سایر رستوران های این شهر پیدا کنید. او دستورهای غذایی سنتی را با آخرین رسپی های آشپزی بین المللی ترکیب می نماید و غذاهایی با طعم ناب به مشتریان عرضه می نماید.

رستوران طبقه 8 (Floor 8)

رستوران طبقه 8 در آخرین طبقه ساختمانی در نزدیکی میدان آزادی واقع شده است و بیشتر شبیه یک سالن است تا رستوران؛ از اینجا دورنمای زیبای از تفلیس را می توان به دیدن نشست. فضای بزرگ و زیبای این رستوران برای صرف یک شام خوشمزه عالی است. منوی رستوران طبقه 8 ترکیبی از غذاهای ملل است و یکی از معدود رستوران هایی محسوب می گردد که تا ساعت 3 صبح باز است و به مشتریان خدمت رسانی می نماید.

اگر می خواهید در سفرتان به تفلیس، شکم گردی هم کنید و طعم غذاهای محلی و ملل را در رستوران های این شهر بچشید، می توانید لیست کاملی از رستوران های تفلیس را در خبرنگاران مشاهده کنید و به اطلاعاتی مثل موقعیت مکان روی نقشه، آدرس دقیق و تصاویر آن ها دسترسی داشته باشید.

منبع: کجارو / roomshotels.com / theculturetrip.com
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1913

به "تور ارزان گرجستان: برترین رستوران های تفلیس که از چشم گردشگران پنهان مانده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گرجستان: برترین رستوران های تفلیس که از چشم گردشگران پنهان مانده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید