برترین رستوران های همدان، مهد تمدن ایران

به گزارش مجله تور مالزی، شهر زیبای همدان، رستوران های متعددی دارد که با برترین غذاهای لذیذ ایرانی و خارجی از مهمانان خود پذیرایی می نمایند.

برترین رستوران های همدان، مهد تمدن ایران

همدان، یکی از کلان شهرهای ایران، به خاطر جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی زیادی که دارد، مورد توجه مسافران داخلی و بسیاری از گردشگران خارجی قرار گرفته است. غذا خوردن در رستوران، یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر است. اگر دوست دارید در سفر به همدان، غذای اصیل ایرانی، برترین کباب ها و غاهای ایتالیایی لذیذ را نوش جان کنید، ادامه این مطلب را دنبال کنید تا برترین رستوران های شهر را معرفی کنیم.

دیزی سرای آریاییان

رستوران آریاییان یکی از برترین رستوران های شهر برای خوردن دیزی است. این دیزی سرا فضای بسیار دلنشینی دارد. بعد از غذا می توانید چای و نبات سفارش دهید و سرگرمی خود را کامل کنید. همان طور که نام آن پیدا است، اینجا فقط می توانید دیزی بخورید. غذای این دیزی سرا با تازه ترین و برترین گوشت تهیه می گردد و آن را با نان سنگک تازه، دوغ، ترشی و سبزی خوردن سرو می نمایند.

  • آدرس:استان همدان، همدان، خیابان بوعلی جنوبی

رستوران دلتا

رستوران دلتا، انتخابی خوب و باصرفه برای غذا خوردن در همدان است. انواع غذاهای ایرانی و محلی با برترین کیفیت در محیطی گرم و صمیمانه سرو می گردد. این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر است و علاوه بر کیفیت بی نظیر غذا، به خاظر مشتری مداری اش معروف است. یا روی تخت یا پشت میز می توانید غذای خود را نوش جان کنید. در این رستوران کباب کوبیده و کبابی به نام ثریایی که عبارت است از کباب برگی که با فلفل دلمه ای و سبزیجات مزه دارش نموده اند، حرف اول را می زند. قیمت ها در رستوران دلتا بسیار معقول است.

  • آدرس: همدان، خیابان میرزاد عشقی، رو به روی خیابان سعدیه

رستوران کاکتوس

اگر از اهالی شهر در خصوص برترین رستوران سوال کنید، نام کاکتوس را زیاد خواهید شنید. در این رستوران، غذاهایی بسیار باکیفیت سرو می گردد و می توانید با اطمینان از کیفیت و سلامت غذاها، انواع غذای ایرانی را سفارش دهید و لذت ببرید.

  • آدرس: همدان، همدان میدان آرامگاه بوعلی، جنب بانک ملی

رستوران ایتالیایی دلژین

اگر دنبال برترین استیک ها و پاستاهای شهر می شد، رستوران دلژین را انتخاب کنید. کیفیت و طعم غذاهای رستوران دلژین، فوق العاده است و سرویس دهی در این رستوران، راضی نماینده است. این رستوران، شیک است و فضایی دلنشین دارد. برترین غذاهای ایتالیایی را می توانید در این رستوران نوش جان کنید؛ البته قیمت آن نسبت به بسیاری از رستوران های شهر بالاتر است، ولی نسبت به کیفیت و تنوع غذاها، قابل قبول است.

  • آدرس: همدان سیزده خانه، پایین تر ازهتل بوعلی، رو به روی بانک تجارت

رستوران داریوش گنج نامه

مجموعه گنج نامه همدان یک مجموعه تاریخی و سرگرمیی در این شهر است که گردشگران و مسافران زیادی به آن سر می زنند. این مجموعه، یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی همدان است. بعد از گشت و گذار در این مجموعه سرگرمیی، می توانید یک وعده غذای عالی نوش جان کنید تا خستگی از تن تان بیرون رود. رستوران داریوش، رستورانی مدرن و لوکس است که در طبقه سوم در محیطی زیبا، پذیرای گردشگران است. البته در این مجموعه، رستوران های دیگری هم وجود دارد. در روزهای تعطیل و مرنام خاص، موسیقی زنده در رستوران اجرا می گردد که جذابیت آن را دوچندان می نماید.

  • آدرس: همدان، جاده عباس آباد ،مجموعه گنجنامه

رستوران بریان پسر خوب

همدان رستوران های زیادی دارد، ولی اگر می خواهید بریونی با طعمی خاص و متفاوت نوش جان کنید، به رستوران بریان پسر خوب سر بزنید. مطمئنا عطر و طعم و کیفیت غذا، توجهتان را جلب می نماید.

  • آدرس:همدان، آرامگاه باباطاهر، نبش آتش نشانی

باغ رستوران نعل اشکنه

یکی از برترین رستوران های همدان، همین رستوران است که منظره طبیعی و بسیار زیبایی دارد. اگر می خواهید هنگام خوردن غذا از تماشای منظره ها طبیعی لذت ببرید، این رستوران را انتخاب کنید. در زمان های قدیم، به خاطر وجود سنگلاخ در محله فعلی باغ رستوران نعل اشکنه، همین که اسب ها می خواستند از آن عبور نمایند، نعل هایشان می شکست و ازاین رو، نام رستوران را نعل اشکنه گذاشتند.

رستوران نعل اشکنه، یکی از معروف ترین رستوران های همدان است و قرار گرفتنش در راستا دریاچه عباس آباد که هم خوش آب و هوا است و هم منظره زیبایی رو به طبیعت دارد، جذابیت آن را دوچندان می نماید. هم تخت های سنتی و هم میز و جایگاه مدرن در این رستوران قرار گرفته است و هر کس با توجه به سلیقه خود، هرکدام را که راحت تر است انتخاب می نماید. البته قیمت این رستوران کمی بالا است ولی ارزش هزینه کردن دارد. برترین کباب های شهر را می توانید در رستوران نعل اشکنه نوش جان کنید. برای پخت غذاهای این رستوران از تازه ترین و باکیفیت ترین گوشت و مواد اولیه استفاده می گردد.

  • آدرس :همدان، بلوار کولاب، نرسیده به عباس آباد

موزه و سفره خانه سنتی حمام قلعه

موزه حمام قلعه یک موزه مردم شناسی است که در سال 1387 شمسی در خیابان شریعتی، کوچه مهر، جنب حمام قلعه در شهر همدان افتتاح شده است. ساعات کار این موزه از 8 صبح تا 10 شب است. مجموعه فرهنگی تاریخی حمام قلعه، به جز موزه، سفره خانه هم دارد که می توانید بعد از بازدید از این مکان تاریخی، در سفره خانه سنتی حمام قلعه برترین غذاهای سنتی را نوش جان کنید.

  • آدرس :همدان، خیابان شریعتی، کوچه مهر

رستوران ایتالیایی چوبین

رستوران چوبین یکی از چند رستوران ایتالیایی شهر است که پاستاهای خوبی دارد. سرویس دهی در این رستوران بسیار عالی است و مطمئنا از غذا خوردن در محیط دوست داشتنی آن لذت می برید.

  • آدرس :همدان، بلوار اعتمادیه

رستوران ته چین

رستوران ته چین، یک رستوران ایرانی است که برترین غذاهای سنتی را با برترین مواد غذایی و برنج صد در صد ایرانی سرو می نماید. محیط این رستوران بسیار آرام و دنج است و پرسنل آن به برترین شکل ممکن از مهمانان پذیرایی می نمایند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و با توجه به کیفیت بالای غذاها، قیمت آن بسیار مناسب است. بشقاب ویژه این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید که شامل انواع کباب و ته چین و مخلفات و دورچین است. از ویژگی های این رستوران می توان به ارائه غذاهای ایرانی، انواع کباب، انواع ته چین، غذای فرنگی، بوفه سلف سرویس و فضا و محیط بزرگ و شیک اشاره نمود.

  • آدرس: همدان، چهارراه پژوهش، پایین تر از پمپ بنزین

رستوران میسان

تپه های عباس آباد همدان بین مسافران بسیار محبوب و پرطرفدار است. بعد از سرگرمی در این منطقه می توانید برای غذا خوردن به رستوران میسان سر بزنید. این رستوران در کنار دریاچه قرار گرفته است و از آنجا می توانید تمام شهر را ببینید. غذاهای لذیذ با کیفیت عالی در این رستوران سرو می گردد. در این رستوران خبری از پیتزا و ساندویچ و فست فود نیست. غذاهای ایرانی مثل انواع کباب و خوراک سبزیجات در منوی این رستوران دیده می گردد.

  • آدرس: همدان، تپه توریستی سرگرمیی عباس آباد، رستوران شیشه ای، مجموعه غذایی میسان
منبع: کجارو / pintapin.com / سیری در ایران
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1918

به "برترین رستوران های همدان، مهد تمدن ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های همدان، مهد تمدن ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید