بهره برداری از مجتمع تفریحی خدماتی کهکشان غدیر قم در هفته دولت

به گزارش مجله تور مالزی، شهردار قم از افتتاح و بهره برداری مجتمع تفریحی خدماتی کهکشان غدیر با اشتغال زایی برای بیش از 150 نفر هم زمان با هفته دولت اطلاع داد.

بهره برداری از مجتمع تفریحی خدماتی کهکشان غدیر قم در هفته دولت

سیدمرتضی سقائیان نژاد ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر از جمله شهید رجایی و شهید باهنر، این هفته را فرصتی مغتنم برای ایجاد انگیزه و امیدآفرینی در جامعه به واسطه معرفی خدمات و دستاورد های بخش های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

او تعامل و هم افزایی موجود در مجموعه شهرداری و مدیریت شهری قم با مجموعه مدیریت استان به عنوان نماینده دولت را در شرایط مناسب و همراه و هم راستا در جهت خدمت رسانی و برطرف مسائل شهر و استان قم گفت و اضافه نمود: در شرایط فعلی تمرکز مجموعه مدیریت استان و مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری قم، بر کوشش برای اجرای پروژه های مختلف در جهت ارتقای سطح زندگی شهروندان و زائران قم بوده و فارغ از حاشیه ها تمام کوشش خود را در این زمینه به کار می گیریم.

شهردار قم افتتاح بیش از 40 پروژه موثر شهری در حوزه های سرمایه گذاری، عمرانی، خدماتی، محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی ورزشی و فضای سبز با اعتباری بیش از 8400 میلیارد ریال در ایام هفته دولت را از جمله برنامه های شهرداری قم برای گرامیداشت این ایام مطرح نمود و گفت: بهره برداری و معرفی این پروژه ها که ماحصل ماه ها و حتی سال ها کوشش خادمان شهر است، اقدامی است در راستای تبیین دستاورد ها و موفقیت هایی که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم به دست آمده است.

سقائیان نژاد بهره برداری از پروژه بزرگ مجتمع رفاهی خدماتی کهکشان غدیر را از جمله پروژه های شاخص این مرحله از افتتاح پروژه های شهری در حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی دانست و گفت: ارزش این پروژه بیش از 1200 میلیارد ریال بوده و با بهره برداری از آن به صورت مستقیم برای بیش از 150 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مجموعه سالن های سینما، تالار های پذیرایی، رستوران ها و سایر محیط هایی با کاربری تفریحی تفریح و فروشگاهی در زیربنایی به وسعت 10.000 متر مربع از جمله ویژگی های این پروژه است که در بلوار غدیر احداث شده است.

شهردار قم با تأکید بر لزوم توجه بیشتر برای جذب منابع اقتصادی به وسیله استفاده از ظرفیت مشارکت های اقتصادی در اجرای پروژه های شهری، گفت: اجرای سند جامع سرمایه گذاری شهر قم با هدف احصای ظرفیت های این حوزه و برطرف موانع و مسائل اجرایی آن از اولویت هایی است که به صورت مداوم در شهرداری قم در حال انجام بوده و نه تنها سازمان سرمایه گذاری بلکه تمامی معاونت ها، منطقه ها و سازمان ها مکلف به استفاده از این ظرفیت شده اند.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2082

به "بهره برداری از مجتمع تفریحی خدماتی کهکشان غدیر قم در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از مجتمع تفریحی خدماتی کهکشان غدیر قم در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید