تعبیر خواب ماهی قرمز (ماهی سفره هفت سین)

به گزارش مجله تور مالزی، دیدن هدیه دریافت ماهی قرمز (ماهی هفت سین) در خواب به تعبیر منوچهر مطیعی تهرانی نشانه رسیدن به آرزوها و اهداف بیننده خواب است.

تعبیر خواب ماهی قرمز (ماهی سفره هفت سین)

تعبیر خواب ماهی قرمز (ماهی سفره هفت سین) چیست؟

سرویس سرگرمی - با شنیدن تنگ ماهی و ماهی شب عید ناخودآگاه ماهی قرمز درون آب در ذهن تداعی می گردد. اگر به تنهایی و فقط با اتکا به رنگ ماهی بخواهیم دیدن آن را در خواب تفسیر کنیم به این صورت است که به گفته منوچهر مطیعی تهرانی دیدن ماهی قرمز در خواب نشانه فر و شکوه برای بیننده خواب است همچنین لوک اویتنهاو از معبرین غربی ماهی های قرمز را بیانگر ازدواج با فردی ثروتمند می داند.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

همیشه ماهی قرمز در خواب به تنهایی دیده نخواهد شد و بایستی به تمامی نکات یا اعمالی که در خواب همراه دیدن ماهی قرمز اتفاق افتاده می شوند دقت کرد مطیعی تهرانی درباره ماهی فرمز یا ماهی سفره هفت سین می گوید:

اگر کسی در خواب یک یا چند ماهی درون شیشه یا تنگ آن طور که در مراسم هفت سین نوروز موسوم است به شما بدهد بسیار خوب است چون از جانب او متمتع و بهره مند می شوید و به آرزوهای خود می رسید و چنان چه شما به کسی ماهی بدهید او را کمک و کمک می کنید که به آرزوهایش برسد.

سخن آخر

اگر به تازگی خوابی با موضوع ماهی قرمز دیده اید، می توانید رویای خود را در پایین همین صفحه برای کارشناسان ما بنویسید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

منبع: setare.com
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1234

به "تعبیر خواب ماهی قرمز (ماهی سفره هفت سین)" امتیاز دهید

3 کاربر به "تعبیر خواب ماهی قرمز (ماهی سفره هفت سین)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب ماهی قرمز (ماهی سفره هفت سین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید