جدایی یک بازیکن دیگر استقلال به مقصد تیم لیگ رجحان ، استقلال با جدایی قرضی موافقت کرد

به گزارش مجله تور مالزی، گلر جوان استقلال به طور قرضی از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد تا به تیم تازه لیگ رجحان شده بپیوندد.

جدایی یک بازیکن دیگر استقلال به مقصد تیم لیگ رجحان ، استقلال با جدایی قرضی موافقت کرد

به گزارش خبرنگاران، سینا سعیدی فر پس از تجربه حضور در رده های پایه و تیم بزرگسالان استقلال و در شرایطی که قراردادش با این باشگاه به جای مانده بود، بنابر نظر جواد نکونام به صورت قرضی از جمع آبی پوشان جدا شد تا شرایط بهتری برای بازی پیدا کند و دوباره سال آینده به تیمش برگردد.

این دروازه بان 22 ساله که تجربه حضور در تیم امید ایران را هم دارد، با درخواست باشگاه شمس آذر قزوین و موافقت باشگاه استقلال برای جدایی، به طور قرضی به مدت یک فصل به این تیم تازه لیگ فزونی شده انتقال پیدا کرد و شاگرد سعید دقیقی شد.

سعیدی فر در فصل گذشته لیگ برتر یک بار حضور تعویضی و یک نیمه ای مقابل نفت مسجدسلیمان داشت و در هفته پایانی هم که استقلال پیروز به کسب فزونی هفت بر یک برابر تراکتور شد، دروازه بان اصلی آبی ها بود که حالا در فصل تازه مسیرش از این تیم جدا شد.

شمس آذر قزوین در دو هفته ابتدایی فصل تازه لیگ برتر کوروش ملکی و علیرضا جعفرپور را به عنوان دروازه بان در اختیار داشت که سعید دقیقی برای تقویت این پست تصمیم گرفت سینا سعیدی فر را از استقلال جذب کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2235

به "جدایی یک بازیکن دیگر استقلال به مقصد تیم لیگ رجحان ، استقلال با جدایی قرضی موافقت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی یک بازیکن دیگر استقلال به مقصد تیم لیگ رجحان ، استقلال با جدایی قرضی موافقت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید