خبرنگاران ورودی های قم با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل می گردد

به گزارش مجله تور مالزی، قم - خبرنگاران - استاندار قم، به شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان از ساعات شروعین امروز اشاره و بیان نمود: تیم های پزشکی، جمعیت هلال احمر، راهداری، ثبت احوال، نیروی انتظامی و پلیس راهور در هشت نقطه ورودی قم مسقر و بر اساس دستورالعمل اجرایی طرح، مانع از ورود افراد غیربومی به قم شده اند.

خبرنگاران ورودی های قم با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل می گردد

بهرام سرمست در حاشیه بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی های هشت گانه استان، ضمن تبریک روز میلاد امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه، اتخاذ تصمیمات مناسب در زمینه کنترل ورودی های فرعی قم را مورد توجه قرار داد و اضافه نمود: بر اساس اولویت بندی انجام شده نیروی انتظامی این مبادی را نیز پوشش می دهد.

وی گفت: کوشش و تعامل نیروهای انتظامی و امدادی استان در اجرایی کردن این طرح، نشان از جدیت و عزم استوار استان در شکستن زنجیره شیوع کرونا در قم است.

وی در بخش دیگر سخنان خود، با تاکید برآمادگی نقاهتگاه یاوران حضرت مهدی(عج) برای نگهداری از افراد مشکوک گفت: در کنار اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، این مرکز برای نگهداری و ارائه خدمات بهداشتی مناسب به همشهریان عزیز که در بازگشت به قم و در آزمایش غربالگری مشکوک به بیماری کرونا باشند، آمادگی کامل دارد.

سرمست با بیان جدیت و اهتمام مدیریت استان در پیشگیری از بروز موج دوم ویروس کرونا در قم، گفت: خوشبختانه مردم همکاری بسیار خوبی در زمینه قرنطینه خانگی دارند و ضروری است به افرادی که نسبت به این موضوع مهم کوتاهی می نمایند، برنامه های فرهنگی و آموزشی مناسب ارائه گردد.

وی با تاکید بر لزوم بازگشت همشهریان به قم و ارجاع افراد غیربومی به شهرهای خود گفت: تیمی کامل از کارکنان ثبت احوال، هلال احمر، نیروی انتظامی و راهداری در مبادی ورودی و خروجی قم مستقر بوده و براساس پلاک خودرو، بیمه نامه و شماره ملی این موضوع را مدیریت می نمایند.

طرح محدودیت رفت وآمد از ساعت 24 بامداد روز هشتم فروردین ماه جاری در تمام ورودی های استان آغازشده و تا انتها 15 فروردین ماه ادامه دارد.

در اجرای این طرح ملی هم اکنون عوامل پلیس راه استان، شهرداری، راهداری، جمعیت هلال احمر و عوامل انتظامی و سازمان ثبت احوال استان در هشت ورودی اصلی قم مستقرشده و مشغول فعالیت هستند.

در طرح مذکور، از بامداد امروز فقط به خودروهای با پلاک بومی استان قم و یا خودروهایی که بیمه نامه و یا شماره ملی رانندگان آن ها صادره از استان قم باشد، اجازه ورود داده شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا به امروز 32 هزار و 332 تن در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 144 بیمار دیگر تعداد کل موارد فوت به 2378 تن رسید، 11 هزار و 133 تن نیز بهبودیافته اند.

کیانوش جهانپور روز آدینه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور گفت: بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، 2926 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و درمجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید19 در کشور تا 8 فروردین 99 در کشور به 32 هزار و 332 مورد افزایش یافت.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش شماره 025) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند./

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 864

به "خبرنگاران ورودی های قم با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورودی های قم با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید