دانشجویان بخوانند، امتحانات سرانجام ترم حضوری است؟

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، با وجود نزدیک شدن به امتحانات سرانجام ترم دانشگاه ها، هنوز تعیین نیست که امتحانات کدام دانشگاه ها حضوری برگزار می گردد و کدام مجازی. البته به نظر می رسد که وزارت علوم در مجموع تصمیم گیری درباره نوحه برگزاری امتحانات سرانجام ترم را به دانشگاه ها واگذار نموده است.

دانشجویان بخوانند، امتحانات سرانجام ترم حضوری است؟

امتحانات کدام دانشگاه ها حضوری است؟

امروز معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای اعلام نموده که امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی در تمامی رشته ها در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور حضوری برگزار می گردد و با تصمیمات جزیره ای و خارج از مصوبه وزارت بهداشت برخورد می گردد.

نامه ای که می گوید امتحانات تمام دانشجویان علوم پزشکی در کل کشور به صورت حضوری برگزار می گردد. البته در این نامه، برای دانشجویان پزشکی ورودی 1400 استثنا قائل شده و گفته: اختیار نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم ورودی های 1400 به روسای دانشگاه ها واگذار می گردد.

امتحانات کدام دانشگاه ها مجازی است؟

معاون دانشگاه فنی و حرفه ای اما در بخشنامه ای به روسای واحدهای استانی اعلام نموده که آزمون انتها ترم سال 1400، به صورت مجازی برگزار می گردد جز واحدهای عملی که احتیاج به آزمون حضوری دارند.

در این بخشنامه آمده که آزمون انتهای تمامی دروس نظری و بخش نظری دروس نظری -عملی برای تمامی دانشجویان در کلیه واحدهای استانی و مراکز تابعه به صورت مجازی برگزار گردد.

اما در مورد دروس عملی و بخش عملی دروس نظری -عملی، دستورالعمل فرق دارد. برای دانشجویانی که دروس عملی را به صورت حضوری گذرانده اند آزمون عملی هم حضوری است. اما برای دانشجویان غیربومی که امکان شرکت در کلاس و یا آزمون انتهای دروس عملی را ندارند، باید شیوه دیگری برای آزمون در نظر گرفت.

بعلاوه گفته شده که امتحانات انتها ترم دانشگاه های آزاد هم غیرحضوری است. اما این مساله فقط مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی است و شرایط امتحانات دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هنوز معین نشده است.

آخرین اخبار و گزارش های اجتماعی را در صفحه جامعه خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1911

به "دانشجویان بخوانند، امتحانات سرانجام ترم حضوری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان بخوانند، امتحانات سرانجام ترم حضوری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید