تور ارزان برزیل: دریاچه های لاجوردی در دل صحرا، پدیده ای عجیب در برزیل

به گزارش مجله تور مالزی، با مسافرت به دریایی از شن و ماسه در برزیل، حیرت زده شوید

پارک ملی Lencois Maranhenses در استان مارانهائو در شمال شرقی برزیل یکی از شگفت انگیزترین و منحصربه فردترین نقاط دنیا است. محوطه ای متشکل از 1000 کیلومتر مربع شن های سفید که در ماههایی از سال همچون یک کویر بی سرانجام است و در فصل هایی نیز میزبان حضور دریاچه ای فیروزه ای و زیبا است.

تور ارزان برزیل: دریاچه های لاجوردی در دل صحرا، پدیده ای عجیب در برزیل

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

در نگاه اول Lencois Maranhenses شبیه به یک صحرای بی انتها به نظر می رسد اما در حقیقت این پدیده هرگز صحرا نیست چرا که این منطقه فصلی بارانی نیز دارد که موجب می گردد دریاچه ای لاجوردی و شفاف در این منطقه پدید بیاید که معمولا بین ماههای جولای تا سپتامبر در برترین و پرترین حالت خود واقع شده است.

ماههای اکتبر و نوامبر نیز ماههای خشک این منطقه بحساب می آیند ، در این زمان دریاچه خشک شده و و بادهایی که از سمت اقیانوس اطلس می وزند شن و ماسه ها را به جایشان باز می گردانند و این دریای پر از شن های سفید را ایجاد می نماید که علت اصلی معروفیت این پارک ملی نیز می باشد. در صورتیکه آب دریاچه در بالاترین حالت خود باشد بازدید نمایندگان می توانند در آن شنا نمایند. برای همین برترین زمان برای بازدید از این پارک ملی را ماههای جولای تا سپتامبر می دانند چرا که هم دمای هوا گرم و غیرقابل تحمل نیست هم دریاچه این پارک ملی شکل گرفته است.

در کنار این جاذبه تماشای، هتلی با 48 اتاق وجود دارد که مجهز به یک سوئیت ویژه به نام CR7 است ، استخری روی سقف این هتل تعبیه شده و تراس ها به گونه ای طراحی شده اند که چشم انداز ها زیبای شهر فونچال و البته دریا به خوبی دیده گردد.

البته ظاهراً برترین چشم انداز شهر برای بخش رستوران و کافه این هتل است. برای بازدید از این جاذبه طبیعی در برزیل برترین راه رفتن به شهر سائو لوییز ، مرکز مارانهائو ، است. از این شهر تورهایی به این منطقه برگزار می گردد ، بازتماشامایندگان با جیپ وارد این پارک می شوند و می توانند از این پدیده طبیعی تماشا نمایند. در صورتیکه بخواهید به تنهایی و بدون تور به این منطقه بروید، از شهر سائولوییز اتوبوس ها به Barreirinhas می فرایند و از آنجا می توان به این پارک رفت. هر چند از آنجایی که این پارک بسیار وسیع است، بهتر است تا با تورهای محلی به آنجا رفت، چرا که امکان گم شدن در پارک وجود دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1904

به "تور ارزان برزیل: دریاچه های لاجوردی در دل صحرا، پدیده ای عجیب در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: دریاچه های لاجوردی در دل صحرا، پدیده ای عجیب در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید