دلیل استعفای سرمربی تیم والیبال گنبد از زبان مدیرعامل باشگاه

به گزارش مجله تور مالزی، مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد در مورد استعفای احد ارمشی از سرمربیگری تیم والیبال این باشگاه صحبت کرد.

دلیل استعفای سرمربی تیم والیبال گنبد از زبان مدیرعامل باشگاه

جمال الدین واحدی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد دلایل استعفای احد ارمشی سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد، شرح داد: به هر حال خود آقای ارمشی به جایی رسیده بود که شرایط مناسبی برای ادامه همکاری اش با تیم وجود نداشت. آقای ارمشی برای این تیم خیلی زحمت کشیده اند و حتی همه کارهای لازم برای جمع کردن این تیم در اول فصل را خود او انجام داده است و من هم پس از تشکیل تیم آمده ام و در کنار دوستان هستم. بنده تنها مدیر عاملی هستم که بخاطر وظایف نظارتی که شهرداری به عهده ام گذاشته است به همراه تیم عازم مسابقات در شهرهای مختلف می شوم و از این جهت ارتباط من با تیم کاملا محبت آمیز است.

او در مورد استعفای ارمشی ادامه داد: با آقای ارمشی خیلی محبت آمیز صحبت کردیم چون من رفیق او بودم، صلاح دانستند که استعفا دهند. فکر می کنم خود او نیز حس نموده بود که او را کنار خواهند گذاشت تا به تیم شوک بدهند، از این جهت در مشورت محبت آمیز ای که داشتیم تصمیم گرفتند از تیم کناره گیری نمایند.

مدیرعامل باشگاه و تیم والیبال شهرداری گنبد در پاسخ به این سوال که آیا جایگزینی برای سرمربی مستعفی این تیم انتخاب شده است؟ اظهار کرد: با توجه به بازی فردای ما مقابل سایپا، زمان کافی برای انتخاب سرمربی را نداشتیم و حتی روز گذشته از صبح درگیر این موضوع بودیم که فعلا تصمیم نهایی گرفته نشده است. فعلا با کسی صحبت ننموده ایم و برای بازی فردا آقای مقدم یاری مربی ما راهنمایی تیم را مقابل سایپا بر عهده خواهد داشت.

او اضافه کرد: ما همه کوشش خود را می کنیم تا با توجه به بضاعت اقتصادی که داریم بهترین گزینه را انتخاب کنیم و بحث بومی یا غیر بومی بودن برای ما مهم است. چیزی که می توانم الآن اعلام کنم این است که با توجه به فضای فعلی والیبال به احتمال خیلی زیاد جایگزین آقای ارمشی مربی غیر بومی است.

واحدی در پاسخ به این سوال که دلیل جدایی ارمشی تیم شهرداری گنبد را می توان مسائل شخصی او با اعضای تیم دانست؟ گفت: مسلما این اتفاقات بی تاثر نیستند و مسائلی وجود دارد که یک مربی فکر می نماید بهتر است کناره گیری کند. اما موردی که وجود دارد باید بگویم به هیچ عنوان مسئله ای بین اعضای تیم با آقای ارمشی وجود نداشت و این مسائل ارتباطی با مسئولان تیم ندارد. به جرات می توانم بگویم ما تنها تیمی هستیم که 60 قرارداد کل بازیکنان را پرداخت نموده ایم و فعلا هیچ تیمی در لیگ تا به این اندازه در پرداخت قرادادها دقیق نبوده است. این صحبت نشان از رسیدگی خوب مسئولان دارد و باید بدانیم که مردم با والیبال زندگی می نمایند و عدم نتیجه گیری بعضا باعث چنین تصمیماتی می گردد.

احد ارمشی در صحبت های خود مدعی شده که عملکرد تیم شهرداری گنبد در جریان مسابقات لیگ برتر خوب بوده است. مدیر عامل این باشگاه در مورد ادعای مربی مستعفی خود گفت: در سال گذشته تیم با اسپانسرهای خصوص نتایج خوبی گرفت و سال جاری انتظار طرفداران ما از تیم بالاتر رفته است. خوشبختانه سال جاری هم تیم ما از نظر شرایط اقتصادی، اعزام به مسابقات و امکانات رفاهی در شرایط خوبی نسبت به فصل پیش قرار گرفته است. ما حتی تا حد ممکن با پرواز به محل مسابقات خود اعزام می شویم. مردم وقتی می بینند تیم به خوبی حمایت می گردد انتظارات بیشتری دارند. سال جاری هم عملکرد ما بد نبوده و از 17 بازی 9 بازی را برده و 8 بازی را باخته ایم که این باخت ها مقابل تیم های ته جدولی بوده است. این نوسانات در نتیجه گیری ما، باعث انتقاد طرفداران از عملکرد تیم شده است.

خبرنگار: علی اصغر عبداللهی

دبیر خبر: امیرداود کاقتصادی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 135

به "دلیل استعفای سرمربی تیم والیبال گنبد از زبان مدیرعامل باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل استعفای سرمربی تیم والیبال گنبد از زبان مدیرعامل باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید