طراحی سایت: سایت ساز و قالب های آماده

به گزارش مجله تور مالزی، قالب های آماده در واقع یک ساختمان کلی برای وب سایت ها هستند. این قالب ها در زمان طراحی سایت یا با استفاده از سایت سازها ساخته شده اند.

طراحی سایت: سایت ساز و قالب های آماده

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام کاریک وب، هر فردی برای پیاده سازی وب سایت خود احتیاج به یک قالب دارد که یا به صورت اختصاصی یا به صورت آماده در اختیارش قرار بگیرد. قالب ، یک ساختمان کلی از وب سایت شماست که چیدمان آن باید از طریق شما مشخص گردد. رنگ های وب سایت، فونت، ظاهر و... همگی باید با نظر شما و با توجه به احتیاج کاربرانتان مشخص گردد.

در این مطلب می خواهیم به آنالیز سایت سازها و قالب های آماده ای که بسیاری از ما در طول حرفه آنلاین خود با آن روبه رو بوده ایم، صحبت کنیم. آیا این قالب های آماده برای داشتن یک وب سایت حرفه ای مناسبند؟

انتخاب هوشمندانه قالب های آماده راهی برای صرفه جویی در هزینه های شماست...

با تماشا نام قالب های آماده احتمالاً شما هم به یاد افزونه هایی می افتید، که از طریق شرکت های طراحی سایت درون فضای اینترنت به فروش رسیده یا به صورت رایگان در دسترس هستند. این قالب ها اغلب از طریق سایت سازهای معروفی مانند وردپرس یا شرکت های مختلف دیگر، با ادعای قابلیت تغییر و ساخت یک وب سایت حرفه ای و بی نقص طراحی شده اند!

مسئله ای که وجود دارد این است که بسیاری از مدیران کسب و کارها به منظور صرف هزینه های کمتر به سراغ این قالب های آماده می فرایند، اما آیا همه قالب های آماده، ارزش وقت گذاشتن را دارند؟

مطمئنا ذهنیت مدیر شرکتی که از یک قالب آماده رایگان برای طراحی وب سایت خود استفاده می کند، پس از مدت کوتاهی تغییر خواهد نمود. قالب های آماده مشکلاتی را ایجاد می نمایند، که پس از مدت کوتاهی نمایان می شوند. بسیاری از قالب های آماده با استانداردهای گوگل هماهنگ نیستند. بنابراین استفاده از این قالب ها برای کسب و کارهای مختلف، عملا هدر دادن زمان است.

خبر خوب اینکه با پیشرفت و به روز شدن سایت سازها، قالب های آماده ای ایجاد شده اند که به خوبی توانسته اند، عیوب قالب های پیشین را بپوشانند و به بهتر شدن نتیجه کار طراحی سایت های مختلف یاری نمایند. در بسیاری از موارد نام قالب های پیش ساخته را جایگزین قالب های آماده می نمایند تا ذهنیت بد مشتریان از تجربیات گذشته رفع گردد.

آیا هر قالب آماده ای برای هر کسب و کاری مناسب است؟

نکته ای که در طراحی سایت وجود دارد، انتخاب درست یک قالب آماده است. تمام قالب های آماده ای که در فضای وب از طریق سایت سازهای مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرند، غیرقابل استفاده نیستند. در پس زمینه بسیاری از این قالب ها سال ها تجربه و آزمون و خطا نهفته شده تا در نهایت یک قالب آماده با قابلیت هایی متمایز با آنچه که در بسیاری از وب سایت ها می بینیم، ایجاد گردد.

این قالب های آماده مطمئناً می توانند انتخابی مناسب برای تمام وب سایت هایی باشند که از طریق شرکت های طراحی سایت ایجاد شده اند. به شرطی که استانداردهای اصلی یک سایت پیروز در آن رعایت شده باشد.

قالب های آماده باید قابلیت تغییر را داشته باشند و شما بتوانید بر اساس احتیاج مخاطبانتان آن را تغییر دهید. یکی از دلایلی که بسیاری از قالب ها قابلیت تغییر یا شخصی سازی را ندارند، طراحی و ساخت آن ها از طریق افراد آماتور است. علاوه بر این افرادی هستند که یک قالب آماده را بر اساس معیارهای خود تهیه نموده و آن ها را به چندین شرکت مختلف می فروشند. این قالب ها یا قابلیت تغییر را ندارند، یا تغییر آن ها به قدری مشکل است که صرف زمان برای آن بی فایده است.

فردی که می خواهد یک قالب را برای وب سایت های مختلف طراحی کند، باید حتماً تجربه زیادی داشته و قابلیت های قالب های مختلف را بشناسد. در واقع هر طراح سایتی، نمی تواند یک قالب حرفه ای، سبک و تمیز ایجاد کند.

قالب های غیرحرفه ای حتی در صورت داشتن قیمت های پایین نیز ارزشی نداشته و تنها راستا شما را برای رسیدن به هدفتان طولانی تر می نمایند.

قالب های حرفه ای آماده کاریک

حالا که با اهمیت قالب های آماده یا پیش ساخته آشنا شدیم، می خواهیم به یکی از سایت سازهای محبوب در بین کسب و کارها اشاره کنیم. سایت ساز کاریک مدت زیادی است که در زمینه طراحی سایت و ارائه سایت سازها و قالب های آماده فعالیت می نماید. هر کدام از قالب هایی که طراحان کاریک فراوری نموده اند، قابلیت تغییر را داشته و تمام استانداردهای لازم برای یک وبسایت حرفه ای را در خود جای داده اند. قالب های آماده سایت ساز کاریک، بسیار سبک و تغییرپذیر هستند. این وبسایت با تمام سایت سازهایی که در هنگام جستجو در گوگل با آن روبه رو می شوید، فرق دارد. طراحان کاریک برای فراوری این قالب ها زمان زیادی را صرف نموده اند و با تجاربی که به دست آورده اند، سعی نموده اند قالب هایی را ایجاد نمایند که علاوه بر قیمت مناسب، بتواند کلیه احتیاجهای مشتریانشان را برآورده کند.

قالب های آماده را متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید...

ویژگی خوبی که بسیاری از سایت سازهای حرفه ای در اختیار مشتریانشان قرار می دهند، انتخاب نوع قالب بر اساس کسب و کارهایشان است. به عنوان مثال یک وب سایت فروشگاهی نمی تواند از یک قالب خبری استفاده کند. در سایت ساز کاریک نیز دسته بندی مربوط به انواع مختلف قالب ها دیده می گردد که می توان از بین آنها قالب های مربوط به زمینه کاری خودتان را مشاهده و آنها را انتخاب کنید. قالب های مالی، حرفه ای، اینترنتی و خبری چهار نوع مختلف از قالب های موجود در وب سایت کاریک هستند.

سخن پایانی درباره قالب های آماده

اما چیزی که در اینجا مهم تر است داشتن یک پیش زمینه کلی از این قالب هاست. فردی که اطلاعات کافی در خصوص سایت سازها و قالب ها نداشته باشد، ممکن است با انتخاب اشتباه خود تمام زحماتش را تنها در مدت زمان کوتاهی از بین ببرد. همان طور که گفتیم بعضی از این قالب ها به هیچ عنوان برای یک وب سایت حرفه ای مناسب نیستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1902

به "طراحی سایت: سایت ساز و قالب های آماده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت ساز و قالب های آماده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید