عرضه Guilty Gear Strive دو ماه به عقب افتاد

به گزارش مجله تور مالزی، شرکت بازی سازی آرک سیستم ورکس عرضه جدیدترین بازی مبارزه ای خود را چند ماهی به عقب انداخته است. جدیدترین شماره سری بازی های گیلتی گیر برای عرضه در روز 9 آوریل، یعنی یک ماه دیگر در نظر گرفته شده بود، اما حالا باید منتظر عرضه آن در ماه ژوئن باشیم. طبق گفته آرک سیستم ورکس، بازی Guilty Gear Strive در روز 11 ژوئن (21 خرداد 1400) عرضه خواهد شد.

عرضه Guilty Gear Strive دو ماه به عقب افتاد

دلیل این تأخیر در عرضه بازی، حل تعدادی از مسائل بازی و همچنین اعمال بازخوردهای جدیدی که از بازی نمایندگان گرفته اند، عنوان شده است. بازی Guilty Gear Strive یکی دو هفته ای به صورت آزمایشی در دسترس هواداران بود و این نسخه آزمایشی یا به اصطلاح بتا، تعدادی از مسائل عظیم آن را تعیین نموده است.

بازی نماینده ها بیش از هر چیز نسبت به شرایط سرورهای بازی و همچنین لابی آنلاین Guilty Gear Strive شکایت داشته اند. لابی آنلاین بازی، یعنی بخشی که بازی نماینده های آنلاین را در کنار یکدیگر قرار و امکانات مختلف برای پیدا کردن رقبای مختلف را به آن ها ارائه می دهد، از سوی بازی نماینده های Guilty Gear Strive کاملا ناکارآمد عنوان شده است. در حال حاضر، بازی نماینده ها برای پیدا کردن رقیب آنلاین، باید با یک کاراکتر پیکسلی در یک محیط دوبعدی گشت و گذار نمایند و به همدیگر پیام دعوت بفرستند؛ روشی که بسیار خسته نماینده و سخت است. انتظار می رود ضمن حفظ منوهای این بخش، یک حالت آسان و سریع هم برای پیدا کردن رقبا به بازی اضافه گردد.

البته که مسائل فنی بخش آنلاین هم کم نبوده اند و بازی نماینده ها با تجربه خوبی به هنگام بازی کردن آنلاین روبرو نشده اند. استودیوی آرک سیستم ورکس می خواهد هر دو بخش را بهبود بخشد و به همین دلیل، بیان نموده است که احتیاج به زمان بیشتری دارد.

پیام آرک سیستم ورکس درباره تأخیر بازی را می توانید در ادامه بخوانید:

بازی Guilty Gear Strive برای عرضه روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی مبارزه ای قرار است بازنگری عظیمی بر مجموعه گیلتی گیر باشد و سیستم ها و مکانیک های کاملا متفاوت و جدیدی را در خود جای دهد.

منبع: Twitter

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1487

به "عرضه Guilty Gear Strive دو ماه به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Guilty Gear Strive دو ماه به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید