عجیب ترین عناوینی که تا به امروز برای پلی استیشن 5 معرفی شده اند

به گزارش مجله تور مالزی، تا به امروز عناوین مختلفی برای کنسول های جدید بازی معرفی شده اند، اما برخی از آن ها نسبت به دیگر گزینه ها عجیب تر هستند.

عجیب ترین عناوینی که تا به امروز برای پلی استیشن 5 معرفی شده اند

به گزارش خبرنگار ، اگر رویداد نمایش بازی های Xbox Series X ماه جاری را دنبال نموده باشید متوجه می شوید که Games Pass یک مورد بسیار جذاب و جالب است که برای ما تجربه های بسیار خوبی خواهد ساخت، اما یک مسئله دیگر نیز در این مورد برای ما روشن شد. یک کلکسیون از بازی های عجیب در انتظار بازیکنان کنسول پلی استیشن 5 است که می تواند هر گیمری را هیجان زده کند. البته برای کسانی که هوادار کنسول مایکروسافت هستند نیز به بازی های عجیبی در نظر گرفته شده، اما قابل مقایسه با کنسول سونی نیست.

ما نگاهی به تمام بازی های معرفی شده برای کنسول پلی استیشن 5 داشتیم و فهرستی از عجیب ترین گزینه های ممکن برای گیمر ها تهیه نموده ایم که آن را در ادامه مشاهده می کنید:

  • سونی چهار بازی جدید PS5 را تایید کرد

عنوان Bugsnax به راحتی می تواند در ابتدای فهرست ما قرار بگیرد؛ عجیب بودن این عنوان از تریلر آن کاملا تعیین است. تریلر عنوان مذکور از تصویر یک توت فرنگی زنده که تنها کلمه توت فرنگی را می گوید آغاز می گردد. داستان به همین شکل ادامه پیدا می نماید تا جایی که یک شخصیت دیگر که در حال تعریف این ماجراست، توت فرنگی زنده را گرفته و آن را می خورد! موجودات حاضر در این بازی در واقع نیمی حشره و نیمی اسنک هستند و شما وظیفه دارید 100 نوع مختلف آن ها را در جزیره پیدا کنید. در حالی که این کار را انجام می دهید باید دنبال یکی دیگر از شخصیت های بازی به نام الیزابت بگردید که به همراه تیمش گم شده است.

این عنوان توسط همان گروهی ساخته شده که پیشتر Octodad را ساخته بودند. این بازی داستان یک اختاپوس است که سعی دارند در دنیای انسان ها با خانواده زندگی کند. به نظر می رسد گروه سازنده این عناوین از به تصویر کشیدن ماجرا های عجیب لذت می برد.

یکی دیگر از بازی های عجیب موجود در فهرست ما Stary نام دارد. شما در این عنوان نقش یک گربه با کوله پشتی براق را بازی می کنید که در دنیای انسان ها که اکنون با ربات ها پر شده است حرکت می نماید. مطمئنا پس از دیدن تریلر این عنوان سوال های زیادی در ذهن شما شکل خواهد گرفت. گروه سازنده این عنوان اعلام نموده اند که در آن ماجراجویی، حل مسئله و صحنه های اکشن وجود خواهد داشت، اما هنوز داستان اصلی Stary مثل یک راز باقی مانده است. فرای فرضیه های موجود درباره این بازی، طراحی آن با محیط های مملو از تابلو های نئونی عالی به نظر می رسد.

نکته جالب وجود ربات هایی در این بازی است که مانند انسان ها به کار خود مشغول هستند و به شما که نقش یک گربه را دارید توجهی نمی نمایند. این عنوان تا سال 2021 عرضه نخواهد شد.

طراحی هنری عجیب و غریب این عنوان می تواند به تنهایی توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. پس از دیدن تریلر این عنوان متوجه می شوید که دو خط داستانی مختلف در Little Devil Inside قرار دارند؛ یکی از آن ها شما را به ماجراجویی های مختلف در مکان های خطرناک می برد و دیگری زندگی معمولی یک مرد نسبتا پیر است که تنها کار های عادی روزمره خود را انجام می دهد. فکر می کنم با گفتن همین مقدار از داستان متوجه شده اید که چرا این بازی در فهرست عجیب ترین عناوین PS5 واقع شده است. ما هنوز نمی دانیم که آیا این دو کاراکتر یکی هستند و تنها زمان آن ها متفاوت است یا اینکه به طور کلی ماجرای دو آدم کاملا مختلف به تصویر کشیده شده است. شاید جایی این فرد به یکدیگر برسند یا داستان آن ها یکی گردد.

جزء اکشن-ماجراجویی بازی به شما نشان می دهد که از طیف گسترده ای از سلاح ها برای مبارزه با جانوران مختلف استفاده می کنید. شما همچنین از محیط هایی مانند جنگل، بیابان، دریاچه یخ زده، کوهستان و ... می گذرید.

در نگاه اول بازی Destruction AllStars، به عنوان Rocket leauge شبیه است که در آن بازیکنان برای تخریب خودرو های دیگر با ماشین خود کوشش می نمایند و با نابود کردن دیگران امتیاز بیشتری به دست می آورند. البته با کمی دقت متوجه می شویم که ماجرای عجیب تری زیر پوسته تکراری این بازی نهفته است.

اگر تریلر این بازی را تا آخر نگاه کنید متوجه می شوید که شخصیت ها اواسط مسابقه از ماشین های خود به بیرون پرت می شوند و آغاز به مبارزه با دیگر بازیکنان می نمایند. مطمئنا قرار است چیزی بیشتر از یک بازی مسابقه ای برای نابود کردن خودروی دیگر بازیکنان مشاهده کنیم.

گیم پلی اصلی این بازی ممکن است برای هواداران Dishonored یا Prey آشنا به نظر برسد، اما داستان آن احتمالا ماجرای عجیبی را در پیش می گیرد. این عنوان در یک حلقه زمانی دو قاتل را در برابر یکدیگر قرار می دهد که یکی سعی در شکستن حلقه و دیگری حفظ آن را دارد.

اگر این بازی را در حالت تک نفره انجام دهید، شما شخصیت Colt هستید که به خیانت متهم شده و اکنون در جزیره بلکریف به دام افتاده است. شما باید هشت شخصیت دیگر را کشته و از آن جا فرار کنید؛ هنوز تعیین نیست پس از انجام این کار چه اتفاقی می افتد، آیا از حلقه زمانی فرار می کنید یا همه اتفاقات دوباره تکرار می گردد؟

گیم پلی داستان اول شخص بوده و شما سلاح ها و قدرت های مختلفی برای جنگیدن دارید. همچنین بیشتر کاراکتر ها قصد کشتن شما را دارند پس بهتر است از خودتان محافظت کنید.

گزارش از مصطفی عسگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1106

به "عجیب ترین عناوینی که تا به امروز برای پلی استیشن 5 معرفی شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین عناوینی که تا به امروز برای پلی استیشن 5 معرفی شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید