غیبت شیخ فرصت طلایی برای یک گل نزن، تبریزی پاسخ منتقدان را می دهد؟

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، مرتضی تبریزی مهاجم تیم استقلال که به دلیل گل نزدن در یک سال اخیر به شدت مورد انتقاد طرفداران این تیم قرار گرفته است، با عملکرد خوب در 3 ملاقات تدارکاتی توانست اعتماد فرهاد مجیدی را جلب نموده و شانس خود را برای حضور در ترکیب آبی ها در بازیهای پیش رو بالا ببرد.

غیبت شیخ فرصت طلایی برای یک گل نزن، تبریزی پاسخ منتقدان را می دهد؟

مهاجم آبی پوشان که در یک سال گذشته در هیچ بازی رسمی پیروز به گلزنی نشده و از همین رو به شدت تحت انتقاد واقع شده است، در یک بازی درون تیمی و دو بازی با تیم های لیگ یکی خوشه طلایی و طرفدار 4 بار پیروز به گلزنی شد تا گلزن ترین مهاجم تیم مجیدی در ملاقاتهای تدارکاتی باشد.

باتوجه به غیبت شیخ دیاباته مهاجم گلزن و محبوب استقلالی ها به دلیل عدم آمادگی مطلوب بدنی مقابل فولاد، احتمال حضور تبریزی در این بازی وجود دارد و این می تواند فرصتی طلایی باشد برای تبریزی تا با گلزنی در یک ملاقات رسمی از بار انتقادها بکاهد.

تبریزی در ملاقاتهای تدارکاتی توانسته اعتماد مجیدی را جلب نماید و حالا می تواند با استفاده از این فرصت طلایی اعتماد طرفداران را هم نسبت به خود جلب کند.

استقلال در این فصل 4 مهاجم دارد که قایدی، دیاباته و مطهری در کورس آقای گلی قرار دارند و در مقابل آنها تبریزی حتی یکبار هم پیروز به گلزنی نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1018

به "غیبت شیخ فرصت طلایی برای یک گل نزن، تبریزی پاسخ منتقدان را می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت شیخ فرصت طلایی برای یک گل نزن، تبریزی پاسخ منتقدان را می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید