فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود جنگیدند ، می توانستیم برنده بازی باشیم

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان نساجی امروز با تمام وجود جنگیدند و بازی سختی بود با توجه به هوای گرم و شرجی که در آبادان است ولی در مجموع بچه ها بازی خوبی ارائه دادند.

فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود جنگیدند ، می توانستیم برنده بازی باشیم

به گزارش خبرنگاران از آبادان، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت بازی بسیار خوبی ارائه داد و به هر حال به مجموعه این تیم خسته نباشید می گویم. بازیکنان نساجی امروز با تمام وجود جنگیدند و بازی سختی بود با توجه به هوای گرم و شرجی که در آبادان است ولی در مجموعه بچه ها یک بازی خوب ارائه دادند.

وی ادامه داد: می توانستیم در مجموع برنده بازی باشیم. سومین بازی خارج از خانه ما بود که پشت سر هم انجام داده بودیم شاید بخت و شانس با ما یار نبود که بتوانیم سومین برد را به دست بیاوریم ولی در مجموع بازی بسیار خوبی شد هم تیم حریف و تیم ما موقیعت های خوبی روی دروازه ها به وجود آوردیم ولی موقعیت های ما بیشتر بود و امیدوارم بچه ها در بازی های آینده قدر این فرصتها را بدانند تا بتوانیم حتی در زمین حریف هم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره برگزاری لیگ در دوران شیوع کرونا اضافه نمود: در مجموع که لیگ تعطیل بود و چه زمانی که الان آغاز شده ویروس وجود دارد و چه زمانی که بگذرد در ماه های آینده این ویروس را داریم به هر حال ورزشکاران و مجموعه باشگاه باید همه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و الگویی برای مردم باشند تا این ویروس هر چه زودتر از بین برود باید بازی های ادامه پیدا کند تا تکلیف تیم ها تعیین گردد و انشاءالله به سلامت لیگ را به خاتمه برسانیم.

فکری در خصوص بازی آینده تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: نفت مسجد سلیمان یکی تیم های خوب لیگ است و نتایج خوبی گرفته است و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم سه امتیاز کامل این بازی را بگیریم.

وی در خصوص قضاوت داور این ملاقات گفت: در یک ضد حمله ای که داشتیم روی بازیکنمان خطا شد که به نظرم باید داور کارت زرد می داد و بعد از بازی داور بازی قانون را برایم شرح دادند. به هر حال این اعتراض ما و حریف به داوری طبیعی است و مشکل خاصی نبود و از تیم داوری تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص عدم حضور تیم فولاد در بازی هفته قبل گفت: ما آماده بازی بودیم رفتیم در زمین تمرین کردیم و گرم کردیم ولی حریفمان حاضر نشد و مقصر ما نبودیم در فوتبال ما دروغ نیست و همه راست می گوییم یکی از دلایلی که خیر و برکت در فوتبال زیاد شده است به خاطر همین دروغ نگفتن ها است و همین روش را ادامه بدهیم تا به چیزهایی که در فوتبال می خواهیم برسیم.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1071

به "فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود جنگیدند ، می توانستیم برنده بازی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود جنگیدند ، می توانستیم برنده بازی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید