فیلم های ویدیویی تان را ویرایش کنید

به گزارش مجله تور مالزی، امروزه بیشتر کاربران با تلفن هوشمند خود فیلمبرداری انجام می دهند و گاه لحظه های طلایی را ثبت می نمایند. شاید ادیت کردن و افکت گذاری برای عکس ها برای بسیاری از شما نسبتاً راحت باشد اما تغییر دادن فیلم های ویدیویی، برای کاربران عادی کمی سخت به نظر می رسد.

فیلم های ویدیویی تان را ویرایش کنید

اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید اصلاً نگران نباشید، چراکه بسته های نرم افزاری قابل توجهی در بازار وجود دارد که یکی از بهترین آنها Adobe Premiere Elements است. این نرم افزار یاریی را درواقع کمپانی Adobe ارائه داده است که از طریق آن، کاربران حرفه ای و عادی می توانند به ویرایش فیلم یا قرار دادن افکت های تصویری مختلف روی آن اقدام نمایند.

بهتر است بدانید که امروزه بیشتر گالری های عکاسی و فیلمبرداری هم از همین نرم افزار Premiere برای ویرایش و ساخت تصاویر فیلم مجالس و جشن ها استفاده می نمایند و فیلم ها و تصاویر زیبایی هم خلق می نمایند که شما حاضرید رقم های بالایی به آنها بپردازید تا فیلم جشن هایتان ادیت های زیبایی داشته باشد. با استفاده از این نرم افزار محصول شرکت Adobe شما هم می توانید فیلم های بعضی از جشن های ساده و خانوادگی تان را زیباسازی کنید و سال ها بعد، از دیدن آن لذت ببرید. از ویژگی های نرم افزار Adobe Premiere Elements می توان به توانایی ویرایش تصاویر به یاری ابزارهای حرفه ای و نیز قابلیت قرار دادن تصاویر روی یکدیگر به همراه افکت های مختلف اشاره نمود.

قدرت بالا در Render کردن تصاویر، قابلیت ذخیره سازی در فرمت های مختلف و همچنین داشتن ابزارهای پیشرفته برای انجام فعالیت های ویرایشی از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار می رود. توانایی ذخیره سازی تصاویر ویرایش شده با فرمت های مختلف و خروجی تصاویر به صورت مستقیم روی DVD و VCDهم بخشی دیگر از ویژگی های این نرم افزار است. اگر شما هم می خواهید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می توانید آن را به صورت رایگان از وب سایت پی سی ورلد به آدرسP30world.com بارگذاری کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1237

به "فیلم های ویدیویی تان را ویرایش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های ویدیویی تان را ویرایش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید