قولی از بابت کسب مدال و سکو نداده ام

به گزارش مجله تور مالزی، خبرنگاران : سرمربی تیم بوکس جوانان گفت: وقتی بعد از یک مسافرت 13 ساعته تنها 3 ساعت زمان برای استراحت داریم، نمی توانیم در مسابقات قهرمانی آسیا قول مدال و یا سکو را به مسئولین بدهیم.

قولی از بابت کسب مدال و سکو نداده ام

اکبر احدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، گفت: در شرایطی که فردا ساعت 4 صبح به مقصد فیلیپین پرواز خواهیم کرد و 12 شب به این کشور خواهیم رسید و بعد از چند ساعت حرکت زمینی تازه به محل اسکانمان می رسیم، چگونه می توان قول کسب مدال و سکوی قهرمانی داد. ملی پوشان کشورمان ساعت 4 صبح به شهر سی پاک می رسند و 6 صبح باید وزن کشی نمایند؛ در این شرایط چه کسی می تواند قول موفقیت بدهد.

وی ادامه داد: رقابت های قهرمانی جوانان آسیا با حضور تیم های قدر و صاحب نامی برگزار می گردد. و در این شرایط دریافت مدال بسیار سخت و سخت است. بنویسید اکبر احدی تنها قول داده که بوکسورهای ایران نمایش خوبی در مسابقات داشته باشند. واقعا یک ورزشکار چگونه می تواند بعد از 10 ساعت پرواز و 3 ساعت مسافرت با اتوبوس به دور از خستگی وارد رینگ گردد.

سرمربی تیم بوکس جوانان کشورمان اعلام نمود: ظاهرا فدراسیون پول کافی برای دریافت بلیت و یا فراهم کردن مقدمات سفر را نداشته و به خاطر همین موضوع این مشکل برای تیم نوجوانان پیش آمده است. امیدوارم بتوانیم در فیلیپین نمایش خوبی داشته باشیم هر چند که فاکتور نداشتن زمانی کافی برای ریکاوری و استراحت قطعا بر روی نتیجه گیری نفرات تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 788

به "قولی از بابت کسب مدال و سکو نداده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قولی از بابت کسب مدال و سکو نداده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید