محمدرضا عباسی: باید پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را ببریم، به آینده خوش بین هستیم

به گزارش مجله تور مالزی، محمدرضا عباسی، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تأکید کرد که ذوبی ها باید دو بازی پایانی خود در نیم فصل اول لیگ برتر را با برد پشت سر بگذارند.

محمدرضا عباسی: باید پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را ببریم، به آینده خوش بین هستیم

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تساوی تیمش برابر فولاد خوزستان در اهواز گفت: ما نسبت به بازی های قبلی نمایش بهتری داشتیم و چند فرصت هم نصیب مان شد که استفاده نکردیم. بعد از اینکه گل خوردیم برای جبران نتیجه کوشش کردیم و باز هم جای شکرش باقی است که در اهواز یک امتیاز گرفتیم. البته اتفاق ناراحت کننده مصدومیت رحیم زهیوی بود که این موضوع واقعاً روی بازیکنان ما تأثیر گذاشت.

وی با اشاره به نتایج ضعیفی که ذوب آهن تا به اینجای فصل گرفته است، گفت: در این چند سال این اتفاق برای ما پیش آمده است که در ابتدای لیگ نتیجه نگرفتیم، اما در ادامه فصل بهتر شدیم. متأسفانه سال جاری هم تا هفته های سرانجامی نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم. ما یک نیم فصل بد را پشت سر گذاشتیم و عوامل متعددی در این زمینه تأثیرگذار بوده است. با این حال به آینده خوش بین هستیم. در ضمن باید دو بازی باقیمانده تا سرانجام نیم فصل اول را با برد پشت سر بگذاریم و محکوم به شکست دادن پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان هستیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در بازی تیمش مقابل پرسپولیس که سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، توضیح داد: ما با تیمی بازی داریم که با وجود غیبت تعدادی از بازیکنانش، خوب نتیجه می گیرد. فاکتور مثبت پرسپولیس انسجام تیمی است و بازی آسانی در پیش نداریم، ولی قطعاً در استادیوم آزادی برای برد بازی خواهیم کرد، چون باید وضعیت مان را در جدول بهتر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 105

به "محمدرضا عباسی: باید پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را ببریم، به آینده خوش بین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا عباسی: باید پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را ببریم، به آینده خوش بین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید