مشخصات دوربین سلفی شیائومی 12 فاش شد

به گزارش مجله تور مالزی، بر اساس گزارشات منتشر شده، دوربین سلفی شیائومی 12 از قابلیت زیباسازی طبیعی بهره می برد.

مشخصات دوربین سلفی شیائومی 12 فاش شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از Gizmochina؛ پس از اینکه امروز شیائومی رسماً خاطرنشان کرد که شیائومی 12 پرو اولین تلفنی است که از سنسور نو IMX707 سونی در دوربین اصلی خود استفاده می نماید، این شرکت اکنون از مشخصات دوربین جلوی شیائومی 12 نیز رونمایی نموده است.

شیائومی به وسیله Weibo (یک سایت میکروبلاگینگ چینی) مشخصات دوربین جلویی شیائومی 12 که یک سنسور 32 مگاپیکسلی است را خاطرنشان کرد. اما این همه ماجرا نیست، زیرا دوربین جلویی دارای فیلتر زیبایی طبیعی است.

به گفته شیائومی، این فیلتر زیبایی از جوان سازی پوست در سطح پیکسل پیشرفته بر اساس شبکه (GAN) استفاده می نماید که جزئیات پوست را در سطح پیکسل بازسازی می نماید تا ظاهری شاداب و جوان به پوست بدهد.

لازم به ذکر است؛ شبکه های مولد تخاصمی (GANs) معماری های الگوریتمی هستند که از دو شبکه عصبی استفاده می نمایند و یکی را در مقابل دیگری قرار می دهند. آن ها به طور گسترده در فراوری تصویر، فراوری ویدئو و فراوری صدا استفاده می شوند.

شیائومی پیشتر اعلام نموده بود که شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 در تاریخ 28 دسامبر عرضه خواهند شد. اولی دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی 1080p خواهد بود و اولین پرچمدار جمع و جور این شرکت در مدت زمان طولانی خواهد بود. بعلاوه شایعه شده است که شیائومی 12X و رابط کاربری MIUI 13 به هر دو مدل اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1900

به "مشخصات دوربین سلفی شیائومی 12 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات دوربین سلفی شیائومی 12 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید