مشخصات دوربین و رنگ بندی گلکسی S21 فن ادیشن به بیرون درز کرد

به گزارش مجله تور مالزی، سامسونگ قرار است طی ماه های آینده از گوشی گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی کند. به همین دلیل امروز خبری منتشر شد که به لطف آن توانستیم از جزئیات بیشتری پیرامون دوربین و رنگ بندی گلکسی S21 فن ادیشن مطلع شویم.

مشخصات دوربین و رنگ بندی گلکسی S21 فن ادیشن به بیرون درز کرد

اگر به خاطر داشته باشید، در سال 2020 و هم زمان با معرفی گوشی های سری گلکسی S20، ویروس کرونا هم به اوج خود رسید و باعث شد بسیاری از فروشگاه ها و خطوط تولید به تعطیلی کشانده شوند. حتی مراسم های رونمایی از گوشی ها هم بعد از آن روز غالبا به صورت مجازی و بدون حضور هیچ مخاطبی برگزار گشت.

در نتیجه کاربران کمتری به فروشگاه ها می رفتند و آمار فروش گوشی ها هم به شدت کاهش پیدا کرد. این دلیل اما در کنار قیمت بالایی که سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی S20 خود در نظر گرفت باعث شد این سری از پرچم داران شرکت، بدترین عملکرد را بین پرچم دارهای چند سال اخیر آن داشته باشند. به خصوص آن مدل هایی که با اگزینوس 990، پردازنده ناامیدکننده غول کره ای وارد بازار جهانی شدند.

در پی عملکرد بد این گوشی ها، سامسونگ تصمیم گرفت مدل ارزان قیمتی از این سری را با نام گلکسی S20 فن ادیشن راهی بازار کند. این گوشی 700 دلار قیمت داشت و به همین خاطر توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرد. سامسونگ به لطف عملکرد خوب این گوشی توانست بخش اندکی از سهم از دست رفته خود را در بازار جبران کند. حالا هم به نظر می رسد شرکت می خواهد نسل جدید از پرچم دار مقرون به صرفه خود را با نام گلکسی S21 فن ادیشن راهی بازار کند که به تازگی خبری در رابطه با مشخصات دوربین و رنگ بندی آن منتشر شده.

به گزارش وب سایت گلکسی کلابز، گلکسی S21 فن ادیشن حداقل در 5 رنگ مختلف به فروش خواهد رسید که شامل سبز روشن، صورتی، سفید، بنفش و نقره ای / خاکستری می شوند. سامسونگ S20 فن ادیشن را هم در رنگ های متنوعی (6 رنگ) عرضه کرده بود و به نظر می رسد همین سیاست را در قبال مدل جدید هم در پیش گرفته.

در رابطه با طراحی گلکسی S21 فن ادیشن فعلا خبری منتشر نشده و تصویری هم از آن در اختیار نداریم. اما با در نظر دریافت شباهت نسل قبل با پرچم داران سری S20، انتظار می رود این گوشی هم به پرچم داران سری S21 شباهت داشته باشد؛ جز اینکه در رنگ بندی های متنوع تری به دست کاربران می رسد.

علاوه بر این ها، گلکسی کلابز معتقد است سامسونگ برای عکاسی سلفی این گوشی از یک دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که غالبا گوشی های جدید شرکت به دوربین سلفی با همین اندازه مجهز می شوند؛ نظیر گلکسی A72 که گفته می شود تفاوتی هم از لحاظ کیفیت با S21 فن ادیشن نخواهد داشت (از لحاظ عکاسی سلفی).

در رابطه با مشخصات فنی این گوشی فقط این را می دانیم که سامسونگ قصد دارد آن را در دو مدل با ظرفیت حافظه داخلی 128/256 گیگابایت تولید کند. جز این، اطلاعات بیشتری در رابطه با رم یا مدل پردازنده ای که برای این محصول در نظر گرفته می شود در اختیار نداریم. البته اگر سیاست سال گذشته حفظ شود، باید شاهد استفاده از پردازنده بسیار قدرتمند اگزینوس 2100 در بازارهای بین المللی و اسنپدراگون 888 در بازارهای چین و آمریکا باشیم. هر چند پردازنده هایی نظیر اسنپدراگون 870 هم کاندیدای ایفای نقش به عنوان قلب تپنده گلکسی S21 فن ادیشن هستند.

سامسونگ گلکسی S20 فن ادیشن را طی رویدادی در اواخر ماه سپتامبر رونمایی کرد. اما گویا قصد دارد مدل جدید را کمی زودتر راهی بازار کند. طبق برنامه زمانی که ایوان بلس، از افشاگران معروف حوزه فناوری منتشر کرده بود، گویا 19 آگوست امسال (28 مرداد 1400)، رویداد آنپکدی برگزار خواهد شد که طی آن از گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی می شود.

ماه آگوست، زمانی بود که شرکت کره ای از گوشی های بسیار محبوب سری نوت خود رونمایی می کرد. اما به دلیل مشکلاتی در تولید پردازنده پرچم دار، سامسونگ تصمیم گرفت ساخت این سری از پرچم داران خود را به سال 2022 موکول کند. در نتیجه خبری از گلکسی نوت 21 نخواهد بود و باید سال آینده شاهد بازگشت دوباره سری نوت باشیم.

  • 5 ویژگی که از گلکسی S21 فن ادیشن انتظار داریم

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1528

به "مشخصات دوربین و رنگ بندی گلکسی S21 فن ادیشن به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات دوربین و رنگ بندی گلکسی S21 فن ادیشن به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید