منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور؛ محله ای پر از جاذبه!

به گزارش مجله تور مالزی، پس از اینکه به مالزی وارد شدید، اگر می خواهید به منطقه خاص و البته بسیار مطرح بروید، باید خود را به منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور Bukit Bintang برسانید. از این منطقه بسیار مطرح، به عنوان منطقه خرید و تفریحی کوالالامپور نام برده می گردد. همه چیز را در اینجا پیدا خواهید نمود. از مراکز خرید خیره کننده و هتل های پنج ستاره گرفته تا رستوران های خوب و باشگاه های پرطرفدار در اینجا جمع شده اند. محله ای که می تواند با تمام تفریحات و سرگرمی هایش برای روزها شما را به خود جذب کند. همچنین موقعیت عالی منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور می تواند دسترسی به آن را برایتان آسوده تر نماید. مجله خبرنگاران اگر چه جاذبه های بسیاری را در کوالالامپور معرفی کرده است اما تاکنون به سراغ این خیابان نرفته بود. امروز می خواهیم بیشتر راجع به منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور بدانیم و شما را با جاذبه های درون آن در تور مالزی آشنا نماییم.

منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور؛ محله ای پر از جاذبه!

جاذبه های اطراف منطقه

همانطور که گفتیم موقعیت عالی منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور به شما اجازه می دهد که با هر وسیله نقلیه عمومی، از جمله مونوریل، تاکسی و اتوبوس، به راحتی خود را به این مرکز برسانید.

یکی از نشانه های برجسته در این خیابان می توان به پاویلیون کوالالامپور (Pavilion KL) اشاره نمود. پاویلیون کوالالامپور مرکز خریدی بسیار بزرگ در این منطقه است که در آن می توانید برندهای مطرح اروپایی را مانند کوچ (Coach)، Diane Von Furstenberg، دولسه و گابانا (Dolce & Gabbana)، جویسی کوچر (Juicy Couture)، مکس مارا (MaxMara)، ورساچه و Yves Saint Laurent را پیدا کنید.

جدای از این در اطراف این خیابان جاذبه ها و خیابان هایی مانند جالان آلور با رستوران هایی از غذاهای دریایی قرار گرفته است. خیابانی که از بعد از ظهر تا هنگام صبح شلوغ بوده و زندگی در آن جریان دارد. تهویه های مطبوع در این خیابان به همراه بوی غذاهای سرخ کردنی و البته اسنک ها، هر گردشگری را پس از خرید و پیاده روی در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور به سمت خود می کشاند.

تفریحات شبانه در این خیابان نیز خود افسانه ای جدگانه است. مخصوصا اگر وارد منطقه چانگکات بوکیت بینتانگ شوید. در این خیابان فرعی می توانید از موسیقی های زنده خیابانی، باشگاه های شبانه شلوغ و متنوع و البته کافه های آن دیدن کنید. در ادامه به طور مفصل جاذبه های منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور را به شما معرفی می کنیم تا در سفرتان به کوالالامپور برای این مکان ها برنامه بریزید.

در خیابان بوکیت بینتانگ کجا اقامت داشته باشید

هتل های مطرح 4 ستاره و 5 ستاره خوبی را در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالاپور پیدا خواهید نمود. هتل های ارزان قیمت، هتل هایی که برای بسیاری از بودجه ها مناسب است یا هتل های لوکس متنوعی را در این منطقه و نواحی پیدا خواهید کرد. نام هتل های مختلف را برایتان نام می بریم تا برای اقامت در این منطقه بتوانید به سراغ آن ها بروید.

  • بهترین هتل های خیابان بوکیت بینتانگ کوالالامپور
  • ارزان ترین هتل ها (هتل های 3 ستاره)

رستوران های برتر این خیابان

جدای از خیابان هایی که غذاهای محلی و بومی شهر را می فروشند، می توانید به سراغ رستوران های لوکس منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور هم بروید. به راحتی می توانید تمام این جاذبه ها را با جستجو در گوکل مپ پیدا نمایید. حتی با کمی پیاده روی و گشت و گذار در این منطقه، رستوران های عالی و خوبی را پیدا خواهید کرد.

  • رستوران ال سردو | El Cerdo Restaurant

سرآشپز این رستوران، غذاهای بسیار خوشمزه ای را برای مهمانانش آماده می نماید. هر چند که غذاهای این رستوران به مذاق هر گردشگری خوش نمی آید. چرا که بیشتر غذاهای گوشتی را تشکیل می دهد.

  • رستوران بیژن | Bijan Restaurant

از بهترین رستوران های مالزی است که در سال 2011 توانست جایزه بهترین رستوران را در میان تمام رستوران های مالزی از آن خود نماید. این رستوران از سال 2003 افتتاح شده و غذاهایی عالی را سرو می نماید.

  • رستوران پرگو | Prego

این رستوران نیز نمایی بسیار کلاسیک داشته و در هتل وستین کوالالامپور قرار گرفته است. در آن می توانید انواع غذاهای مالزیایی و البته بین المللی را سرو کنید. رستوران پرگو را می توان یکی از پربازدید ترین رستوران های این شهر دانست که میز گردانی برای سرو غذا ها دارد. در پشت کانتر نشسته و منتظر ظرف غذای خود باشید تا از جلوی شما عبور کند. نمای داخلی این رستوران به همراه فضای آشپزخانه روباز، تمام مراحل پخت غذا را به شما نشان می دهد و شما را سرگرم می نماید.

چه کارهایی در این خیابان می توان انجام داد

  • رفتن به خیابان چانگکات بوکیت بینتانگ | Changkat Bukit Bintang

یکی از خیابان هایی که به خاطر کافه هایش معروف است و جزو فرعی های منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور محسوب می گردد با عنوان چانگکات شناخته می گردد. اگر از پیاده روی خسته شده اید و می خواهید کمی استراحت کرده و گلویی تازه کنید، به این خیابان بروید. خیابان آلور هم دقیقا در پشت این راسته کافه واقع شده است. پس دسترسی شما به غذا هم بسیار مناسب است. اگر محل اقامت شما در منطقه مثلث طلایی شهر واقع شده، دسترسی راحت تری به این خیابان و جاذبه های نزدیک آن داردید.

  • خیابان جالان آلور | Jalan Alor - Bukit Bintang

اینجا را قلب فرهنگ غذای شهر کوالالامپور می دانند. اینجا یکی از خیابان های معروف این منطقه است که به خاطر غذا مشهور است. رستوران هایی با غذاهای دریایی چینی را دراین راسته پیدا خواهید نمود. بر روی جایگاه های پلاستیکی بنشینید و از غذاهای دریایی سفارش دهید.

  • ساختمان میدان برجایا تایمز | Berjaya Times Square

از معروف ترین مکان ها و جاذبه ها در کوالالامپور، میدان برجایا تایمز است. این جاذبه در حقیقت ساختمان و برجی 48 طبقه است که به منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور نزدیک است. این ساختمان جزو 5 ساختمان بزرگ دنیا است که بالای 1000 فروشگاه و مغازه و 65 رستوران دارد. این ساختمان در حقیقت مرکز خریدی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید.

  • مناره کوالالامپور | Menara KL (KL Tower)

در امتداد برج های دوقلوی پتروناس به برج کوالالامپور می رسید. این برج که در تپه پاین اپل (تپه آناناس) و در منطقه منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور واقع شده، 421 متر ارتفاع دارد. می توانید به دیدن این برج و ایوان 360 درجه آن رفته و تمام شهر کوالالامپور را از بالا تماشا کنید.

  • سنترال مارکت | Central Market

برای عاشقان خرید پیشنهاد می دهیم که در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور به سمت سنترال مارکت بروند. بسیاری از اجناس، پوشاک و کالاهای مالزی را با قیمت های ارزان و عمده در این مرکز خرید سنترال مارکت کوالالامپور پیدا خواهید نمود.

  • مالزی هریتیج واک | Malaysia Heritage Walk

مالزی هریتیج واک یا خیابانی که توسط محلی ها به نام کاسوتروی واک (Kasturi Walk) شناخته می گردد، بازاری روباز است. این خیابان با طراحی زیبا و سایبانی که در میانه دارد، مسیر خوبی را برای پیاده روی خریداران فراهم کرده است. مغازه های متنوعی را در این بازار پیدا خواهید. مالزی هریتیج واک که در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور قرار گرفته بسیار شبیه به خیابان پتالینگ (Petaling Street) است.

  • منطقه حفاظت شده جنگلی بوکیت ناناس | Bukit Nanas Forest Reserve

اگر به طبیعت علاقه دارید می توانید به راحتی در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور خود را به منطقه حفاظت شده جنگلی بوکیت ناناس برسانید. این جنگل یکی از قدیمی ترین جنگل های گرمسیری در کوالالامپور بوده که پر از گونه های بی نظیر حیوانات است. همچنین به برج کوالالامپور هم نزدیک است. بنابراین نه تنها می توانید در جنگلی حداقل 100 ساله قدم بزنید. بلکه پس از مدتی به دیدن برج کوالالامپور رفته و شهر را از نمای بالا هم تماشا کنید. مساحت این جنگل 11 هکتار بوده، بنابراین حتما کفش های پیاده روی مناسب بپوشید.

زندگی شبانه در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور بسیار لذت بخش بوده و نه تنها گردشگران بلکه جوانان و مردم این شهر را هم به سمت خود جذب می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 122

به "منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور؛ محله ای پر از جاذبه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور؛ محله ای پر از جاذبه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید