مک بوک پرو جدید اپل از فردا قابل سفارش خواهد بود

به گزارش مجله تور مالزی، مک بوک پرو و پرو دیسپلی جدید اپل در WWDC 2019 در ماه ژوئن به طور کامل معرفی گردید و اکنون می دانیم چه زمانی سفارش این کالا شروع خواهد شد.

مک بوک پرو جدید اپل از فردا قابل سفارش خواهد بود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با توجه به اطلاعاتی که شرکت اپل در قالب ایمیلی برای مشتریان ارسال نموده، قرار است این شرکت فروش محصولات جدید خود در تاریخ 10 دسامبر(فردا) آغاز کند.

پیش از این، شرکت اپل اعلام نموده بود که ممکن است مک پرو و پرو دیسپلی XDR ممکن است پاییز سال جاری در دسترس باشند. گزارش بلومبرگ در ماه نوامبر تأیید کرد که اپل در ماه دسامبر دستگاه ها را وارد بازار می نماید ، اما ایمیل امروز اولین تأیید یک تاریخ واقعی است.

نکته قابل توجه این ایمیل این است که فقط تاریخ رونمایی مک پرو و پرو دیسپلی XDR را معین می نماید. البته این را هم نباید فراموش کنید که این تنها یک پیش سفارش است و با توجه به اینکه احتمالاً بسیاری از کاربران سفارش های متعددی را ثبت می نمایند، احتمالا حمل و نقل و فروش این محصولات کمی طولانی تر از آن خواهد بود که تصور می گردد.

مک پرو سطح پایه 5999 دلار هزینه دارد که 32 گیگابایت حافظه ، CPU هشت هسته ای Intel Xeon ، گرافیک Radeon Pro 580X و SSD 256 گیگابایتی به شما می دهد. پرو دیسپلی XDR و 32 اینچی با قیمت 4999 دلار آغاز می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 615

به "مک بوک پرو جدید اپل از فردا قابل سفارش خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک پرو جدید اپل از فردا قابل سفارش خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید