تور ارزان فرانسه: نکاتی که باید پیش از سفر به پولینزی فرانسه بدانیم

به گزارش مجله تور مالزی، پولینزیای فرانسه و مرکز آن، تاهیتی، مشهور به بهشت روی زمین هستند. برای آشنایی با نکات اساسی قبل از سفر، با ما همراه باشید.

تور ارزان فرانسه: نکاتی که باید پیش از سفر به پولینزی فرانسه بدانیم

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

پولینزیای فرانسه، یکی از قلمروهای فرادریایی فرانسه در بخش جنوبی اقیانوس آرام است. مرکز این کشور، تاهیتی، مشهور به تکه ای از بهشت برای گردشگران است. برای برنامه ریزی سفر و آگاهی از مقصد موردنظر، ضروری است نکاتی را بدانید. در ادامه شما را با بعضی از نکات اساسی در پولینزیای فرانسه، آشنا می کنیم.

در پولینزیای فرانسه چه کنیم

پولینزیای فرانسه، یکی از قلمروهای فرادریایی فرانسه در بخش جنوبی اقیانوس آرام، واقع شده است. پولینزیای فرانسه یکی از واپسین نواحی کره زمین بود که انسان ها در آن سکونت گزیدند. پژوهشگران بر این باور هستند که مهاجرت بزرگ به پولینزی در حدود سال 1500 پیش از میلاد اتفاق افتاده است.

پولینزیای فرانسه از 5 مجمع الجزایر با جاذبه های متفاوت، تشکیل شده است. تمام این جزایر، دست به دست هم داده اند تا افسانه بهشتی بودن این کشور را محقق نمایند.

تاهیتی

تاهیتی، مشهورترین مکان کشور به همراه مرکز آن، پاپیته، که بر کرانه ساحل، واقع شده است، شما را با بندرگاه شلوغ خود و قایق های باری و بادبانی، بازار شهر با تنوعی گسترده از محصولات بومی و منطقه ها سرزنده پایین شهر، اغوا خواهد نمود.

جزایر مارکیز (Marquesas Islands)

جزایر مارکیز، چشم اندازهای رویایی شما را واقعی نموده اند. این جزایر از تاهیتی، ناهموارتر هستند. زمین این منطقه از بلوک های لاوا (مواد مذاب آتشفشانی) و دره هایی باستانی، تشکیل شده است. فرهنگ جزیار مارکیز را می توان در صنایع دستی آن منطقه، موسیقی فولکولور، خالکوبی و مجسمه ها، دید.

مجمع الجزایر توآموت (Tuamotu Archipelago)

مجمع الجزایر توآموت از 77 جزیره مرجانی، پوشش گیاهی با درختان نارگیل، سواحل سفید و تالاب هایی با آب شفاف، ایده آل برای غواصی اسکوبا تشکیل شده است.

جزایر آسترال (Austral Islands)

جزایر آسترال، جنوبی ترین بخش کشور پولینزیای فرانسه، آب و هوایی خنک تر دارد. غارهایی جالب و مکان هایی باستانی در این مجمع الجزایر، منتظر شما هستند. جزایر آسترال را با مراسم های سنتی آن، می شناسند، به خصوص آواز پلی فونیک (چند آوایی).

در گذار از جزیره به جزیره ای دیگر در این کشور، کشف خواهید کرد که چرا این بخش از دنیا را بهشت می خوانند.

در پاپیته (تاهیتی) چه کنیم؟

مرکز رسمی پولینزیای فرانسه، پاپیته حدودا 25 هزار نفر جمعیت دارد. پاپیته پایگاه موسسات و زیرساخت های پولینزی است. پاپیته، در شمال تاهیتی در اقیانوس آرام، اقلیم گرمسیری دارد.

یک فرودگاه بین المللی در شهر وجود دارد و جاذبه های توریستی پاپیته به سواحل مسحورنماینده و محیط بهشتی آن برمی شود؛ اما مکان های بسیاری در اینجا، ارزش بازدید را دارند.

بازار پاپیته یکی از این مکان ها است؛ در این بازار پر از زندگی، رنگ و مکالمات محبت آمیز، شما غذاهای متنوع محلی و صنایع دستی را در جوی فراموش نشدنی، خواهید یافت.

شما بعلاوه می توانید به تحسین معماری تالار شهر، کلیسای نتردام در مرکز، خانه باشکوه ملکه مارا (Queen Marau)، باغ های زیبا و پر از درختان میوه و هتل افسانه ای استوارت (محل زندگی هنری ماتیسه، هنرمند فرانسوی)، بپردازید. بازدید از درخت انجیر قدیمی 300 ساله در قصر تاراهوی (Tarahoi) را نباید فراموش کنید.

برای تردد در شهر، از سرویس شاتل تاکسی بهره ببرید. هتل ها و رستوران ها را در شهر، به سادگی می توان پیدا کرد. غذاهای مخصوص محلی که شبیه غذاهای فرانسوی هستند، غذاهای چینی و ژاپنی جزو انتخاب های شما به شمار می آیند.

نکات اساسی در پولینزیای فرانسه

شرکت های هواپیمایی از فرانسه و بریتانیا به پاپیته (مرکز پولینزیای فرانسه)، پرواز دارند.

برای شهروندان اروپایی برای اقامت کمتر از سه ماه، احتیاج به ویزا نیست.

واحد پول رایج در کشور، فرانک اقیانوسیه معادل با یورو است.

بودجه لازم برای سفر تقریبا زیاد است؛ مگر برای اقامت خودتان از کمپ ها بهره ببرید که برای هر شب به ازای یک نفر، 50 هزار تومان بیشتر هزینه نخواهید کرد. در غیر این صورت، برای اتاق دونفره در خانه باید به صورت میانگین، 350 هزار تومان، هزینه کنید. هتل های رده میانه، بسیار کم و گران هستند و خدمات رسانی ضعیفی دارند (برای اتاق دونفره باید شبی 650 هزار تومان هزینه کنید).

در رستوران های توریستی، هر وعده غذا حدودا 100 هزار تومان هزینه خواهد داشت. تنها راه صرفه جویی در هزینه غذا، فروشگاه ها و غرفه های اسنک به نام رولت ها، هستند.

هیچ مشکل سلامتی خاصی در کشور وجود ندارد، فقط از پوستتان در مقابل آفتاب سوختگی محافظت کنید.

برای جابجایی میان جزایر، برترین گزینه، پروازها هستند. واگن های روباز، با قیمتی بسیار مناسب، حمل و نقل عمومی را در خشکی فراهم می نمایند. از تاکسی ها اجتناب کنید، زیرا بسیار گران هستند.

زبان این جزیره گرمسیری، فرانسوی و تاهیتی است؛ البته نگران نباشید، صحبت کردن به زبان انگلیسی هم در اینجا بسیار رایج است.

همراه داشتن صندل یا کفش مناسب برای قدم زدن در سواحل، الزامی است؛ زیرا ممکن است صدف های شکسته شده و مرجان های خاردار، پاهای شما را اذیت نمایند.

چگونه در تاهیتی صرفه جویی کنیم؟

رستوران ها بسیار گران هستند، پس برای صبحانه و نهار سعی کنید از سوپرمارکت خرید کنید و برای شام، خودتان را حسابی مهمان کنید.

اگر سیدنی و آکلند، مقصدهای نهایی سفر شما هستند، در تاهیتی توقف کنید. هواپیمایی تاهیتی نوئی، در تاهیتی توقف دارند و به شما اجازه می دهند این بهشت گرمسیر را تجربه کنید.

استفاده از کشتی کروز و سفر با آن ها به تاهیتی، ارزان تر از پرواز به آنجا و رزرو هتل در جزیره است. کشتی های کروزی چون پرنسس کروز و اقیانوسیه، به سمت این جزیره بهشتی، سفر می نمایند.

منبع: کجارو / / travel.usnews.com
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1965

به "تور ارزان فرانسه: نکاتی که باید پیش از سفر به پولینزی فرانسه بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: نکاتی که باید پیش از سفر به پولینزی فرانسه بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید