هتل کایا لاله پارک؛ بزرگترین و لوکس ترین هتل تبریز

به گزارش مجله تور مالزی، هتل کایا لاله پارک، بزرگترین و لوکس ترین هتل واقع در تبریز است که دهمین هتل از مجموعه هتل های زنجیره ای کایا ترکیه می باشد. بد نیست بدانید که هتل لاله پارک تبریز که یکی از نوساز ترین هتل های ساخته شده تبریز؛ در همین مدت کوتاهی که از زمان افتتاح می گذرد، یعنی از تیرماه سال 1395، توانسته صندلی و اعتبار خوبی بین مسافران و فعالان صنعت گردشگری و هتل داری کسب نماید.

هتل کایا لاله پارک؛ بزرگترین و لوکس ترین هتل تبریز

هتل پنج ستاره لاله پارک تبریز واقع در اتوبان پاسداران است. نکته جالب توجه اینکه هتل لاله پارک تبریز در کنار پارک جنگلی باغمیشه قرار گرفته است و دسترسی خوبی به شهر تبریز دارد. به طوری که می توانید از اینجا به راحتی به همه مراکز شهر بروید و از جاذبه های گردشگردی شهر مثل پارک ائل گلی، رب رشیدی، باغ کمال و ارگ تبریز دیدن نموده و تبریز گردی کنید.

بهتر است بدانید که هتل کایا لاله پارک تبریز دارای 14 طبقه و 220 باب اتاق و سوئیت، اقامت دلنشین و آرامش بخشی را برای میهمانان عزیز خود به همراه خدمات رایگانی چون صبحانه بوفه، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی و اینترنت ارائه می دهد. همچنین هتل کایا لاله پارک تبریز با دسترسی عالی به فرودگاه و مرکز خرید لاله پارک دارای 7 سالن کنفرانس، تالار مجلل، مرکز ورزشی-رفاهی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترک، کافی شاپ و رستوران می باشد.

گفتنی است که در ساخت این هتل 17 طبقه از جدیدترین امکانات بهره گرفته شده است و شما امکاناتی که در این هتل می بینید قبلا در هیچ هتل دیگری تجربه نکره اید. برای مثال هتل لاله پارک تبریز 8 آسانسور دارد که دسترسی به 220 واحد اقامتی را برای مهمانان گرامی آسان می نماید. از سایر امکانات هتل کایا لاله پارک تبریز، تالاری عظیم است که برای مناسبت ها و جشن های مختلف می توانید روی آن حساب باز کنید.

علاوه براین هتل لاله پارک تبریز امکانات دیگری نیز جهت رفاه حال مهمانان گرامی دارد که از جمله آن ها می توانیم به مجموعه ای رستوران اشاره کنیم که از بهترین رستوران های شهر تبریز هستند. کارکنان هتل در این رستوران ها از شما با بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی با لذیذترین طعم ها پذیرایی می نمایند. علاوه بر این ها، هتل کاسپین تبریز هم جزوه هتل های مناسب شهر می باشد.

از مزیت های هتل لاله پارک مجموعه ای از تراپی ها است که برای مراقبت از بدنتان می توانید به آن ها مراجعه کنید. مجموعه ورزشی هتل شامل قسمت های مختلف مثل مرکز سلامت، اتاق های پلاتس و یوگا، سونا خشک، سونای بخار، حمام ترک، مراقبت های پوستی و ماساژ است که همه می تواند زمینه ساز اقامتی شیرین برای شما باشد.

هتل مجلل لاله پارک با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در کوشش است اقامتی بیادماندنی را برای شما عزیزان رقم بزند. در ضمن می توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت رزرو بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک درباره هتل کایا لاله پارک تبریز

فاصله تا مجتمع تجاری لاله پارک: (291 متر)

فاصله تا مجتمع تجاری رشدیه: (4 کیلومتر و 222 متر)

فاصله تا پارک باغلارباغی: (7 کیلومتر و 318 متر)

فاصله تا بام و تله کابین عون بن علی: (8 کیلومتر و 435 متر)

فاصله تا پارک تاریخی تفریحی ائل گلی: (10 کیلومتر و 608 متر)

فاصله تا مجتمع تجاری برج بلور: (12 کیلومتر و 127 متر)

فاصله تا بازار تبریز: (12 کیلومتر و 726 متر)

فاصله تا مسجد کبود: (13 کیلومتر و 297 متر)

فاصله تا مسجد جامع: (13 کیلومتر و 731 متر)

فاصله تا موزه ادبی شهریار: (14 کیلومتر و 20 متر)

منبع: گردشبان
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1415

به "هتل کایا لاله پارک؛ بزرگترین و لوکس ترین هتل تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کایا لاله پارک؛ بزرگترین و لوکس ترین هتل تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید