واگذاری 70 هکتار زمین به فارغ التحصیلان کشاورزی در منطقه آزاد ارس

به گزارش مجله تور مالزی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از واگذاری 70 هکتار زمین در فاز اول به فارغ التحصیلان بومی کشاورزی و دامداران ارس اطلاع داد.

واگذاری 70 هکتار زمین به فارغ التحصیلان کشاورزی در منطقه آزاد ارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ،محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در حاشیه آئین افتتاح پروژه های سرمایه گذاری ارس که با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور برگزار گردید، هدف از واگذاری این اراضی را ایفای نقش فارغ التحصیلان کشاورزی در زمینه فراوری محصولات استاندارد و صادراتی، استفاده بهینه از منابع آب و خاک و ایجاد اشتغال پایدار در ارس مطرح نمود.

او با بیان این که برای جذب اعتبار و تحقق این طرح پیگیری های مستمری انجام شدافزود: در فاز اول این طرح 70 هکتار زمین با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده و به فارغ التحصیلان بومی و دامدارارن ارس اختصاص داده شده است.

او بهره مندی از صاحب نظران و متخصصین حوزه کشاورزی در اجرای پروژه های توسعه ای را مهم دانست و گفت: این اراضی طبق هدف گذاری های اجرا شده و با گزینش فارغ التحصیلان بیکار و بومی، ابتدا به صورت یکسال اجاره و سپس در صورت اجرای طرح و سنجش میزان پیشرفت کار، به صورت قطعی و در قالب شرکت دانش آموختگان خوشنام ارس واگذار خواهد شد.

نریمان اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد ارس بهره گیری از ظرفیت های موجود برای ایجاد اشتغال است تا ضمن بهره برداری بهینه از سرمایه های آب و خاک ارس و به کارگیری متخصصین، شاهد توسعه فعالیت ها و فراوری و صادرات محصولات کشاورزی در ارس باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1133

به "واگذاری 70 هکتار زمین به فارغ التحصیلان کشاورزی در منطقه آزاد ارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 70 هکتار زمین به فارغ التحصیلان کشاورزی در منطقه آزاد ارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید