پورشه های صورتی به خط می شوند

به گزارش مجله تور مالزی، اگر از شما سؤال نمایند که رنگ موردعلاقه تان در حوزه ماشین کدام است، پاسختان چیست؟ احتمالاً از میان گزینه هایی چون سفید، مشکی، نقره ای، قهوه ای و چند رنگ دیگر به یکی اشاره می کنید. اما بعید می دانیم رنگ موردعلاقه شما، به ویژه آقایان، صورتی باشد. البته خانم ها احتمالاً با چنین رنگ هایی، دست کم در ایران،مشکل ندارند . اما اکنون پورشه میخواهد یک کار تبلیغاتی مجذوب کننده با مدل تایکان انجام دهد؛ تایکان هایی که رنگشان صورتی یا به اصطلاح فروزن بِری است.

پورشه های صورتی به خط می شوند

ماجرا از این قرار است که قبلاً عکاسی به نام تومک ماکولسکی پروژه ایبا عنوان لِگو برای پورشه انجام داده بود. در آن پروژه، چندین پورشه با لگو طراحی شد و تومک هم از آنها عکاسی کرد. اکنون هم او پیشنهاد نموده است که ناوگانی از تایکان های صورتی مسافتی را طی نمایند و او از این ناوگان عکاسی کند.

رنگ این پورشه ها از کجا آمده؟

اگر چند نوع توت فرنگی یا بِری مانند بلوبری یا بلک بِری را با هم مخلوط کنید و بعد هم به آن شکر بزنید، رنگ نهایی چیزی می گردد که به آن فروزن بِری می گویند. تومک درباره این پیشنهاد می گوید: مدیران پورشه پیشنهاد کردند که این بار کار متفاوتی انجام دهیم و من هم پذیرفتم. باتوجه به آینده خودروهای برقی و رایج ترشدن آنها، به این فکر افتادم که پیشنهادی بدهم که با هدفِ سازگاری با محیط زیست همخوانی داشته باشد.

قرار است این پورشه های صورتی مسافتی حدود 1900 مایل را طی نمایند و از اتریش، فرانسه، آلمان و موناکو رد شوند و دوباره به اشتوتگارت برگردند.

آگهی های خرید و فروش پورشه

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2058

به "پورشه های صورتی به خط می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشه های صورتی به خط می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید