کارآفرینی مددجوی کمیته امداد برای 12 نفر با اجرای طرح اشتغال

به گزارش مجله تور مالزی، مددجوی بااستعداد کمیته امداد با راه اندازی کارگاه فنی و توسعه شغلی، به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای 12 نفر شغل ایجاد نموده است.

کارآفرینی مددجوی کمیته امداد برای 12 نفر با اجرای طرح اشتغال

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمدرضا باغ محمودی، مددجوی کارآفرین کمیته امداد است که از سه سال پیش با راه اندازی کارگاه نجاری توانسته است ضمن ایجاد عایدی با ثبات برای خود، برای 12 نفر نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد کند.

وی با اشاره به شرایط شغلی خود و یاری های کمیته امداد برای ایجاد طرح اشتغال می گوید: تولیدات ما تهیه موارد اولیه برای فعالیت های مرتبط با نجاری است و در این کارگاه نجاری برای 2 نفر به صورت مستقیم و برای 10 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کردیم.

این کارآفرین و مددجوی کمیته امداد ادامه می دهد: به منظور توسعه کار و فعالیت های خود از کمیته امداد یاری گرفتیم و کارشناسان حوزه اشتغال این نهاد به کارگاه نجاری ما آمدند و بعد از مشاهده و ارزیابی ظرفیت ها، تسهیلاتی را در اختار ما قرار دادند.

باغ محمودی در شرح توسعه و ارتقای شغل خود خاطرنشان می نماید: بعد از گرفتن این تسهیلات بود که کار ما بسیار رو به جلو حرکت کرد و گسترده تر و قوی تر شد. در ادامه این راه توانستیم با افزایش سرمایه و امکانات، ورودی بیشتری داشته باشیم و از آن طرف نیز از خروجی بهتری برخوردار شویم.

وی با تشکر از پیگیری و حمایت کارشناسان کمیته امداد برای نظارت و توسعه طرح اشتغال می افزاید: در این راستا کارشناسان و بازرسان کمیته امداد به صورت دائم و مرتب و در چند نوبت سالانه به ما سر می زنند و با ما تماس می گیرند تا اگر مسئله ای بر سر راه اشتغال وجود داشته باشد با یاری هم به برطرف و رجوع آن اقدام کنیم.

مددجوی کارآفرین کمیته امداد اظهار می نماید: امیدوارم در آینده بتوانم با توسعه شغلی خود برای افراد نیازمند بیشتری اشتغال ایجاد کنم و حالا که کمیته امداد دست من را گرفته است، من نیز بتوانم دست افراد محتاج را بگیرم تا با سب اعتماد به نفس روی پای خود بایستند.

بر اساس این گزارش، با توجه به سیاست های کلی کمیته امداد مبنی بر حمایت از مشاغل به ویژه حمایت از مشاغل روستایی، معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد این طرح را به وسیله استعدادسنجی، آموزش دادن تسهیلات و نظارت های ادواری مورد حمایت خود قرار داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2029

به "کارآفرینی مددجوی کمیته امداد برای 12 نفر با اجرای طرح اشتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی مددجوی کمیته امداد برای 12 نفر با اجرای طرح اشتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید