یاری لئوناردو دی کاپریو به پارک ملی آفریقا

به گزارش مجله تور مالزی، لئوناردو دی کاپریو به راه اندازی صندوق 2 میلیون دلاری برای حمایت از پارک ملی ویرونگای آفریقا یاری می نماید.

یاری لئوناردو دی کاپریو به پارک ملی آفریقا

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، لئوناردو دی کاپریو فعالیت های خود برای حمایت از پارک ملی ویرونگای آفریفا که در جمهوری دموکراتیک کنگو واقع شده ادامه می دهد.

سازمان اتحاد زمین که لئوناردو دی کاپریو احداث نموده از سازمان های دیگری مثل امرسن کالکتیو و محافظت جهانی از حیات وحش هم تشکیل شده که با کمیسیون اروپا همکاری می نمایند تا صندوق 2 میلیون دلاری برای حمایت از پارک ویرونگا را راه اندازی نمایند.

این صندوق به بخش حفاظت از این پارک یاری خواهد نمود. پارک ویرونگا از ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده و مقدار قابل توجهی از درآمدش را در این مدت زمان از دست داده است.

اهداف این صندوق شامل اقدامات پیشگیری از بیماری، محافظت از گوریل کوهی و دیگر گونه های این منطقه، حمایت از اجرای قانون و یاری به خانواده های کسانی است که مسئولیت حفاظت از این منطقه را بر عهده دارند.

پارک ملی ویرونگا محل زندگی گوریل های کوهی است. گونه ای که از آستانه انقراض نجات پیدا نموده است، اما آینده آن ها بار دیگر در معرض خطر است. از این پارک برای ساخت مستندی در سال 2014 از سوی نتفلیکس الهام گرفته شد. مستندی که دی کاپریو در آن به عنوان تهیه نماینده اجرایی فعالیت داشت.

دی کاپریو در این باره می گوید: من افتخار بزرگی داشتم که در سال 2013 از تیم شجاع ویرونگا در مبارزه با حفاری غیر قانونی نفت، ملاقات و حمایت کنم. ویرونگا برای محافظت از جمعیت گوریل کوهستانی در معرض خطر، احتیاج به بودجه دارد تا بتواند از محافظان این پارک و خانواده های آن ها پشتیبانی و به انجام اقدامات مهم پیشگیری از بیماری یاری کند. بسیار حیاتی است که در این زمان بحرانی همگی در کنار هم باشیم.

فاجعه بعدی که برای این پارک پس از ویروس کرونا رخ داد، کشته شدن 12 نفر از محافظان این منطقه به همراه یک راننده و چهار عضو محلی دیگر بود که شاید مرگبار ترین حمله به محافظان پارک در تاریخ حفاظتی آفریقا بوده باشد.

دی کاپریو پیش از این در ازای یاری به صندوق هایی مثل صندوق غذای آمریکا و همچین هیچ کودکی گرسنه نیست پیشنهاد نقشی کوتاه در فیلم جدید اسکورسیزی به نام قاتلان ماه کامل را داده بود که باعث جمع آوری مبلغ 1.6 میلیون دلار شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 936

به "یاری لئوناردو دی کاپریو به پارک ملی آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری لئوناردو دی کاپریو به پارک ملی آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید