گتوسو: فوتبالیست های امروزی مدام غُر می زنند، به خاطر دو تار ریش از کاستاکورتا پس گردنی خوردم!

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی تیم فوتبال میلان از رویکرد بازیکنان امروزی دنیای فوتبال ناراضی است و آن را غیرقابل مقایسه با نسل های گذشته می داند.

گتوسو: فوتبالیست های امروزی مدام غُر می زنند، به خاطر دو تار ریش از کاستاکورتا پس گردنی خوردم!

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو می گوید رویکرد و ظرفیت نسل فعلی بازیکنان فوتبال به هیچ عنوان مانند بازیکنان نسل های گذشته این رشته نیست.

سرمربی میلان که خود در زمان بازیگری اش جزو یکی از پرافتخارترین نسل های تاریخ این باشگاه بوده و با آن قهرمانی های فراوانی در سری A و لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد، به خبرگزاری آنسای ایتالیا گفت: نسل قبلی بازیکنان میلان برای شأن و شخصیت این باشگاه احترام قائل بودند و قوانین را رعایت می کردند. گالیانی و برلوسکونی (مدیر و مالک باشگاه) تنها چند بار برای حل و فصل مسائل مجبور به مداخله شدند. بازیکنان آن تیم ذهنیت فوق العاده ای داشتند. آن تیم تاریخچه ای درخشان داشت و بازیکنان برای آن تاریخ و قدمت احترام قائل بودند. الان اما کار خیلی مشکل تر است.

گتوسو اضافه کرد: ذهنیت بازیکنان نسل فعلی تغییر نموده است. زمانی که از میلان رفتم (در سرانجام دوران بازیگری ام)، می دانستم که خیلی چیزها عوض شده بود. برایم صحبت کردن با لحنی که سال های سال به شنیدنش عادت نموده بودم، سخت شده بود. یادم است اولین روزی که به زمین تمرینی میلانلو رفتم، صورتم را اصلاح کردم و تنها دو تار موی ریشم در روشویی مانده بود. به خاطر همان دو تار مو، دو پس گردنی از کاستاکورتا خوردم و فوراً فهمیدم که چه خبر است.

سرمربی 41 ساله روسونری درباره تجربه ای که از یک سال و نیم مربیگری در این تیم به دست آورده است، تأکید کرد: ذهنیت بازیکنان فعلی فوتبال متفاوت است و زمان می برد که آنها به ذهنیتی که ما قبلاً داشتیم، برسند اما خب از قلم نیاندازید که دوره و زمانه عوض شده است. یک مربی باید گروهی از بازیکنان را پیدا کند که آماده اند خودشان را برای تیم قربانی نمایند، دنبال پیشرفت باشند و .... حالا شما به عنوان یک مربی خیلی باید حواس تان باشد که به آنها چه چیزی می گویید چون اگر کوچکترین چیزی به آنها بگویید، آغاز به غُر زدن می نمایند و دنبال بهانه خواهند بود. زمانه عوض شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 193

به "گتوسو: فوتبالیست های امروزی مدام غُر می زنند، به خاطر دو تار ریش از کاستاکورتا پس گردنی خوردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: فوتبالیست های امروزی مدام غُر می زنند، به خاطر دو تار ریش از کاستاکورتا پس گردنی خوردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید