میلان برای خرید پدیده سری A با جنوا به توافق رسید

به گزارش مجله تور مالزی، شانس باشگاه میلان برای خرید دومین گلزن برتر این فصل سری A بیشتر شد.

میلان برای خرید پدیده سری A با جنوا به توافق رسید

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت که باشگاه میلان میخواهد کریستوف پیاتک، مهاجم لهستانی تیم فوتبال جنوا را در ازای 35 میلیون یورو به علاوه یک بازیکن جذب کند. این شبکه نوشته آلن هلیلوویچ بازیکنی است که میلان می خواهد به عنوان بخشی از رقم قرارداد انتقال دومین گلزن برتر این فصل سری A به جنوا بدهد.

ظاهراً بعد از مصاف اخیر میلان و جنوا در سری A، جلسه ای چهار ساعته میان انریکو پرتزیوسی، رئیس باشگاه جنوا و لئوناردو (مدیر ورزشی)، پائولو مالدینی (مدیراستراتژی و توسعه ورزش) و ایوان گازیدیس (مدیر اجرایی) باشگاه میلان با حضور مدیر برنامه های پیاتک برگزار و توافق هایی هم حاصل شده است.

گفته می گردد که جنوا به هیچ شیوه ای برای انتقال پیاتک به سن سیرو جز فروش قطعی او به روسونری رضایت نداده و با انتقال قرضی با گزینه خرید قطعی اجباری در انتها فصل هم مخالفت نموده تا جایی که حتی تهدید میلان برای انتها دادن به مذاکرات نیز منجر نتوانسته منجر به تغییر موضع این باشگاه گردد.

تنها موردی که جنوا در مذاکراتش با میلان پذیرفته، انتقال یکی از بازیکنان روسونری به این تیم برای کاهش مبلغ فروش پیاتک بوده است. اکنون هلیلوویچ آن بازیکنی است که باید با جنوا به توافق برسد تا تخفیفی برای خرید پیاتک شامل حال روسونری گردد. پیش از این گفته می شد که آندره آ برتالوچی، دیگر بازیکن میلان هم قرار است به جنوا ملحق گردد، اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گزارش نموده که او قصد ندارد به جنوا برگردد و ترجیح می دهد تا انتها فصل در میلان بماند و در آن موقع به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می خواهد ملحق گردد.

باشگاه جنوا پیاتک 23 ساله را ماه جولای سال 2018 در ازای 4.5 میلیون یورو خرید و در اولین فصل بازیگری اش در فوتبال ایتالیا، در 21 بازی رسمی 19 گل زد. او در جدول برترین گلزنان این فصل سری A هم با 13 گل بعد از کریستیانو رونالدو در رده دوم واقع شده است.

میلان در حالی به لطف روابط خوبش با جنوا توانسته رضایت این باشگاه را برای خرید پیاتک جلب کند که این بازیکن لهستانی از وستهام پیشنهادی بهتر داشت. گفته می گردد که نهایی شدن انتقال پیاتک به میلان راه انتقال گونسالو ایگواین به چلسی را هموار می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 137

به "میلان برای خرید پدیده سری A با جنوا به توافق رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان برای خرید پدیده سری A با جنوا به توافق رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید