گرانی ها، فروش لوازم خانگی دست دوم را افزایش داد

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، داود عبدالهی فرد در این مورد شرح داد: به علت گرانی لوازم خانگی ایرانی و خارجی، گرایش مردم به خرید اثاثیه دست دوم از سمساری ها بیشتر شده است.

گرانی ها، فروش لوازم خانگی دست دوم را افزایش داد

وی با بیان اینکه 60 تا 70 درصد مردم به خرید محصولات دست دوم روی آورده اند، گفت: البته اثاثیه دست دوم هم در پی گرانی لوازم خانگی نو دستخوش تغییراتی شده و اقشار ضعیف جامعه نمی توانند، لوازم خانگی دست دوم را مقرون به صرفه تهیه نمایند.

به گفته رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان بیشترین کالاهای دست دوم که خریداری می گردد، اول لوازم صوتی تصویری و یخچال و فریزر هستند و وسایل چوبی مثل مبلمان و سرویس خواب در اولویت های بعدی قرار دارند.

آسیب های ناشی از کرونا به صنف سمساران

عبداللهی فرد درباره آسیب های ناشی از کرونا به این صنف هم اعلام کرد: با شیوع کرونا و اعمال محدودیت ها، صنف سمساران هم متحمل آسیب های جدی شد، چرا که با شیوع این ویروس، خانواده ها به علت ترس از ابتلا به کرونا به ندرت اجازه ورود افراد غریبه به خانه خود را می دهند.

البته به گفته وی آسیب اصلی به این صنف به علت کرونا نبوده، بلکه به خاطر فعالیت اپلیکیشین های مجازی بوده که محور فعالیت شان در راستای خرید و فروش اجناس دسته دوم تعریف شده و فعالیت آن ها باعث ریزش چشمگیر اعضای صنف سمساران شده است. اما افزایش تمایل مردم به کالاهای دست دوم به علت گرانی، نتوانسته آسیب های ناشی از کسب و کارهای مجازی را جبران کند.

منبع: ایسنا

آخرین خبرها از بازارهای مختلف را در صفحه بازار خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1739

به "گرانی ها، فروش لوازم خانگی دست دوم را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانی ها، فروش لوازم خانگی دست دوم را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید